F1, IndyCar, Nascar Topic

Ska P 187

Well-known member
Filmpje al bekeken? Maakt ook niet uit, het circuit voor elkaar maken wil het circuit zelf, als organisatie, voor zijn rekening nemen. Het binnenhalen van een GP, dat rond de 20 miljoen gaat kosten daar wordt een promotor voor gezocht.
 
Laatst bewerkt:

Satyr

Administrator
Forumleiding
Ook de starttijden gaan veranderen, van bijv 14:00 naar 14:10. Ook gaan een aantal Europese GP's om 15:10 van start.
 

JMD

Well-known member
Ik denk het wel, want volgens mij mag je per klokuur een max aan reclame hebben. En nu kunnen ze tussen 14 en 15 nog net een blokje meepakken.

Aha, dat zou kunnen.
Ik dacht dat dat gewoon per 60 minuten ging, en niet specifiek van 14.00 tot 15.00 ofzo.

De GP van Frankrijk begint overigens om 16.10, dit ivm het WK.

Het lijstje (even snel alles omgerekend naar Centraal Europese tijd, ook (lokale) zomertijd meegerekend):
Australi? 07.10
Bahrein 17.10
China 08.10
Azerbeidzjan 14.10
Spanje en Monaco 15.10
Canada 20.10
Frankrijk 16.10
Oostenrijk, Groot Brittanni?, Duitsland, Hongarije, Belgi? en Itali? 15.10
Singapore 14.10
Rusland 13.10
Japan 07.10
USA en Mexico 20.10
Brazili? 18.10
Abu Dhabi 14.10
 

gevegt

Well-known member
Ik denk het wel, want volgens mij mag je per klokuur een max aan reclame hebben. En nu kunnen ze tussen 14 en 15 nog net een blokje meepakken.

Per klokuur mag je 12 minuten reclame uitzenden. Die Amerikanen zijn niet dom.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
1_gallery_rb14_2512412412.jpg


Wauw!

edit: Is de test livery maar, helaas.
 

Mommiej

Well-known member
Alleen de kleuren veranderen nog naar de standaard red bull kleuren, de vormen zouden blijven zeggen ze.

Overigens doet Red Bull dit wel vaker om pas later de kleuren eraan aan te passen, geen idee waarom.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Gebrek aan snelheid ongetwijfeld, maar ik mag toch hopen dat hij vaker de finish haalt.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Deze week staan de eerste tests van 2018 op het programma. Traditioneel is dit op het circuit van Barcelona.

Ricciardo ging in zijn Red Bull het hardst van iedereen in de ochtendsessie. Voor wat het waard is.
 
Bovenaan