JMD
Well-known member
Nee idd, was die VSC 3 ronden eerder gekomen had hun tactiek gewerkt...Het zit Verstappen vandaag niet mee
Ik snap helemaal niks van Mercedes trouwens hier, waarom laat je beiden pitten?
Nee idd, was die VSC 3 ronden eerder gekomen had hun tactiek gewerkt...Het zit Verstappen vandaag niet mee
Voor wel 1 hele ronde… maar omdat Verstappen de snelste ronde reed was het dus niet nodig… pijnlijk voor perez ditEn twintig minuten later gaat perez weer rijden…
Tsja, maar de wil van Hamilton is wet. Die mag Russell er af duwen, andersom zou Russell van Mercedes op zijn sodemieter hebben gehad. Bij RB is tenminste naar buiten eerlijk gezegd dat Verstappen de eerste rijder is. Mercedes doet alsof beide rijders gelijk zijn, maar dat zijn ze niet.Rare tactiek. Ze hadden Sainz er wellicht achter kunnen houden met Russell op vijf en Hamilton op zes. Draaien ze het om om vervolgens nog wel Hamilton DRS te laten geven aan Russell. Kansloos.
Tsja, maar de wil van Hamilton is wet. Die mag Russell er af duwen, andersom zou Russell van Mercedes op zijn sodemieter hebben gehad. Bij RB is tenminste naar buiten eerlijk gezegd dat Verstappen de eerste rijder is. Mercedes doet alsof beide rijders gelijk zijn, maar dat zijn ze niet.
Volgens mij is wat ze normaal doen met 'lapped cars' vooral om ervoor te zorgen dat de lapped cars niet in de weg zitten van de gevechten vooraan. Dat achterblijvers tussen de nr 1 en 2 zitten bijv.. Dus ik denk dat in het geval wat jij schetst dat Perez achteraan aan had mogen sluiten met 1 ronde minder achterstand dusF1 TV vroeg zich overigens af dat als er een safetycar was geweest rondom Perez zijn rentree of hij dan ook al die laps achterstand had mogen inhalen.