F1, IndyCar, Nascar Topic

Max

Administrator
Forumleiding
Nu het niet meer Mercedes en Hamilton zijn dat records worden verbroken zijn het slechts Wikipedia statistieken. Ik krijg toch ergens het gevoel dat ze niet tegen hun verlies kunnen. Op zich geen onhandige eigenschap voor een topsporter, maar je kan er iets handiger mee omgaan.

JMD

Well-known member
Die crash van stroll had geen tien tellen later moeten gebeuren want Verstappen begon als laatste (met nog twee sec over) aan zijn snelste ronde en de baan was Megasnel geworden, iedereen kwam in de top 5 nadat hij startfinish passeerde…

Flinke klap van stroll… piastri kind van de rekening nu,

JMD

Well-known member
De reeks van RBR en Verstappen zit er wel op.
Jep… echt ongelofelijk. Die auto wil het hele weekend al niet… in de Mercedes jaren was red bull juist hier altijd sterk, de laatste jaren is het juist hier minder

Max

Administrator
Forumleiding
Jep… echt ongelofelijk. Die auto wil het hele weekend al niet… in de Mercedes jaren was red bull juist hier altijd sterk, de laatste jaren is het juist hier minder

Hoe bedoel je? Voor Perez zijn overwinning vorig jaar was Vettel de laatste RBR winnaar. Daarna vier keer Mercedes en twee keer Ferrari (Vettel). Een van de weinige circuits waar Verstappen nog niet heeft gewonnen.

gevegt

Well-known member
Normaal gesproken zou Max nog minimaal 6 plekken naar achteren gezet moeten worden door de fouten die hij heeft gemaakt.

• Leuk
Waarderingen: Max

JMD

Well-known member
Hoe bedoel je? Voor Perez zijn overwinning vorig jaar was Vettel de laatste RBR winnaar. Daarna vier keer Mercedes en twee keer Ferrari (Vettel). Een van de weinige circuits waar Verstappen nog niet heeft gewonnen.
Voor mijn gevoel werd er in de jaren van Mercedes dominantie altijd gezegd dat Singapore de baan was waar rb de grootste kans op een zege had

Max

Administrator
Forumleiding
Voor mijn gevoel werd er in de jaren van Mercedes dominantie altijd gezegd dat Singapore de baan was waar rb de grootste kans op een zege had

Ja en Hongarije zou RBR ook moeten liggen meen ik. De resultaten zeggen anders.

• Leuk
Waarderingen: JMD

Bestaat niet meer

Well-known member
Normaal gesproken zou Max nog minimaal 6 plekken naar achteren gezet moeten worden door de fouten die hij heeft gemaakt.
Dat gebeurt dus opvallend genoeg dan weer niet.

Het niet wegrijden uit de pits bij groen licht --> reprimande
Het hinderen in de laatste bochten einde Q1 --> helemaal geen straf, logisch, want dan had het halve veld een straf moeten hebben
Het hinderen van Tsunoda in Q2 --> reprimande

gevegt

Well-known member
Dat gebeurt dus opvallend genoeg dan weer niet.

Het niet wegrijden uit de pits bij groen licht --> reprimande
Het hinderen in de laatste bochten einde Q1 --> helemaal geen straf, logisch, want dan had het halve veld een straf moeten hebben
Het hinderen van Tsunoda in Q2 --> reprimande
Bij RB moeten ze dus nooit meer klagen als een ander team bij een fout geen straf krijgt.

• Leuk
Waarderingen: JMD

JMD

Well-known member
Inderdaad, want zeker die laatste had echt wel gegeven moeten worden. Die andere twee kan ik me voorstellen dat het bij een waarschuwing of helemaal niks blijft

Bovenaan