Reinoud
Well-known member
Een sloot, raar voorstel hoor.Hopelijk gaan de topteams na de dood van Dilano van ’t Hoff niet meer uitgaan van hun eigengewin maar kiezen voor de natuurlijke limieten.
Een sloot, raar voorstel hoor.Hopelijk gaan de topteams na de dood van Dilano van ’t Hoff niet meer uitgaan van hun eigengewin maar kiezen voor de natuurlijke limieten.
Ik weet niet of Spa een sloot wil. Die zijn meer van de bronnen.Een sloot, raar voorstel hoor.
De sloot loopt nota bene onder de Eau rouge door… Daar is die bocht ook naar vernoemd…Ik weet niet of Spa een sloot wil. Die zijn meer van de bronnen.
Daar heb ik ooit nog helende werking uit gekregen toen ik na een race heel boos was.De sloot loopt nota bene onder de Eau rouge door… Daar is die bocht ook naar vernoemd…
De stewards zijn vergeten nog een paar straffen uit te delen. Die komen nu alsnog. Dit zijn ze:
Misschien moet die nog een keer aangeven dat hij dit jaar wereldkampioen kan worden.Man man man Perez
Aan de ene kant mee eens, maar aand e andere kant rijdt hij het langzaamste rondje van iedereen na de rode vlag.Zuur voor de vries, denk dat die rode vlag niet in zijn voordeel was
Waarom kon hij die tweede ronde niet maken.Hahaha, Perez eruit in Q1....
Baan werd ineens flink sneller, Perez zette als eerste zijn tijd neer, stond 1e, mocht nog wel een ronde rijden (had als enige tijd voor 2 runs) en vervolgens gaat iedereen er langs...
De Vries 19e, alleen niet laatste omdat Magnussen stilviel...
Geen beelden gezien, maar denk dat hij het liet lopen, hij zal ongetwijfeld genoeg benzine bij zich hebben gehad en had nog een seconde of 5 over.Waarom kon hij die tweede ronde niet maken.