F1, IndyCar, Nascar Topic

Satyr

Administrator
Forumleiding
Alfa Romeo pislink, die zien Mercedes ineens een lichtjaar voorstaan in de constructeurs stand...

Satyr

Administrator
Forumleiding
Serieuze kans op een tweede Nederlander in de huidige F1 grid: Kimi kapt ermee, Nyck de Vries lijkt één van de kanshebbers te zijn.

gevegt

Well-known member
De link tussen Russel en MB, dan lijkt me de stap naar een Ferrari team niet zo logisch.
Maar hoezo wel?
Als MB hem nog niet kan halen omdat Hamilton het niet wil hebben, zou het best eens kunnen dat Ferrari hem grijpt.
Wat Mercedes kan bewegen om een nieuw talent bij Willams te stallen.

Eef de Kip

Well-known member
Nee joh, die houden ze echt wel zoet. 1 jaar bij Williams en volgend jaar de belofte dat hij (2e) rijder wordt bij MB. Plus nog wat centjes. Ik kan me niet voorstellen waarom hij dan naar Alfa zou gaan.

• Leuk
Waarderingen: Max

gevegt

Well-known member
Nee joh, die houden ze echt wel zoet. 1 jaar bij Williams en volgend jaar de belofte dat hij (2e) rijder wordt bij MB. Plus nog wat centjes. Ik kan me niet voorstellen waarom hij dan naar Alfa zou gaan.
Dan ga je ervan uit dat Hamilton kampioen wordt.
Ik kan me voorstellen dat Russel daar niet op gaat wachten. Die jongen is geen paydriver.

Max

Administrator
Forumleiding
Williams die zit op zichzelf wel weer in een positievere flow. Zie niet in waarom Alfa Romeo volgens jaar een betere keuze is dan Williams. Zeker niet als hij bij Mercedes de eerste is die erin komt als er een stoeltje vrijkomt bij twee die niet eeuwig doorgaan. Lijkt mij beter dan wachten tot LeClerc en Sainz klaar zijn bij Ferrari.

BlauwVinger

Well-known member
qMyYyUf.jpg

Jeugdsentiment. Seventies. Het ronkende geluid dat tijdens races aan de duinen wordt ontlokt werkt als een afrodisiac.

1973. Het 'marshall-incident'. Henk Terlingen. Roger Williamson. Een vertwijfelde Purley die doorracende coureurs als een springend haasje moest ontwijken om als enige hulp te kunnen bieden. Hallucinant en navrant.

D

Deleted member 2709

Guest
Er is een omvangrijke kopgroep ontstaan in de eerste kilometers

Bovenaan