Gewoon racen en als het kan 33 rondjes
Zal wel met TV contracten te maken hebben.Wat is het trouwens voor iets raars dat die race persé tussen 15 en 18 verreden moet worden?
Dus de tv contracten zijn belangrijker dan een fair fight voor het kampioenschap? Ik zie het wel gebeuren dat ze vandaag helemaal niet meer racen. En dan staat Max daar lekker met z'n pole en Bottas met z'n gridstraf.Zal wel met TV contracten te maken hebben.
Dat halen ze niet binnen de tijd. Dan maar zo weinig mogelijk.Je moet een X-aantal rondes pakken voor de volle punten. Doe dat aantal maar minimaal.
Dit. Je maakt het jezelf compleet onmogelijkWat is het trouwens voor iets raars dat die race persé tussen 15 en 18 verreden moet worden?
Dus de tv contracten zijn belangrijker dan een fair fight voor het kampioenschap? Ik zie het wel gebeuren dat ze vandaag helemaal niet meer racen. En dan staat Max daar lekker met z'n pole en Bottas met z'n gridstraf.
Onder welke steen heb jij geleefd?Dus de tv contracten zijn belangrijker dan een fair fight voor het kampioenschap? Ik zie het wel gebeuren dat ze vandaag helemaal niet meer racen. En dan staat Max daar lekker met z'n pole en Bottas met z'n gridstraf.
Dat klopt. TV zenders hebben een bepaalde programering. Het moet daarom binnen een bepaalde periode gereden worden.Zal wel met TV contracten te maken hebben.
Probeer alleen antwoord op je vraag te geven. Geef daar verder geen waardeoordeel aan.Dus de tv contracten zijn belangrijker dan een fair fight voor het kampioenschap? Ik zie het wel gebeuren dat ze vandaag helemaal niet meer racen. En dan staat Max daar lekker met z'n pole en Bottas met z'n gridstraf.
Snap ik. Mijn verontwaardiging is ook niet naar jou gericht.Probeer alleen antwoord op je vraag te geven. Geef daar verder geen waardeoordeel aan.
Snap ik. Mijn verontwaardiging is ook niet naar jou gericht.
Lijkt er nu op dat ze een paar rondjes achter de safetycar gaan rijden en dan af gaan vlaggen, om toch punten uit te delen. Dat is op zich oké.