F1, IndyCar, Nascar Topic

Max

Administrator
Forumleiding
Daar heb je idd helemaal geen reet aan. Iedere keer ver achter in kwalificatie en nu dus niet eens de start halen.

Jamel

Administrator
Forumleiding
Zal wel met TV contracten te maken hebben.
Dus de tv contracten zijn belangrijker dan een fair fight voor het kampioenschap? Ik zie het wel gebeuren dat ze vandaag helemaal niet meer racen. En dan staat Max daar lekker met z'n pole en Bottas met z'n gridstraf.

Max

Administrator
Forumleiding
Dus de tv contracten zijn belangrijker dan een fair fight voor het kampioenschap? Ik zie het wel gebeuren dat ze vandaag helemaal niet meer racen. En dan staat Max daar lekker met z'n pole en Bottas met z'n gridstraf.

Fair fight gaat het toch nooit meer worden.

Maasveld

Well-known member
Onder welke steen heb jij geleefd?

Reinoud

Well-known member
Probeer alleen antwoord op je vraag te geven. Geef daar verder geen waardeoordeel aan.

Jamel

Administrator
Forumleiding
Probeer alleen antwoord op je vraag te geven. Geef daar verder geen waardeoordeel aan.
Snap ik. Mijn verontwaardiging is ook niet naar jou gericht.

Lijkt er nu op dat ze een paar rondjes achter de safetycar gaan rijden en dan af gaan vlaggen, om toch punten uit te delen. Dat is op zich oké.

Max

Administrator
Forumleiding
Snap ik. Mijn verontwaardiging is ook niet naar jou gericht.

Lijkt er nu op dat ze een paar rondjes achter de safetycar gaan rijden en dan af gaan vlaggen, om toch punten uit te delen. Dat is op zich oké.

Het is beter dan niks.

Bovenaan