Oké SanMark.Fanboyschap? Praat mij even bij...
Oké SanMark.Fanboyschap? Praat mij even bij...
Ik postte het nog met een knipoog.... Blijkt het nog waar te kunnen worden ook.Ocon is gewoon doorgereden het rechte stuk op... Vettel staat stil langs de kant.
Mercedes zal dus wel een klacht indienen over die 2...
Slordig van het team dat ze hem dan nog 3/4 ronde lieten uitrijden...Diskwalificatie dreigt voor Vettel: te weinig brandstof in tank
Sebastian Vettel dreigt zijn podiumplaats in de Grand Prix van Hongarije te verliezen, omdat er na de race niet voldoende brandstof in zijn tank zat.nl.motorsport.com
het is niet dat het tegen zit bij Hamilton
Verstappen zou een punt inlopen op Hamilton volgens de schrijver van het stukje.Diskwalificatie dreigt voor Vettel: te weinig brandstof in tank
Sebastian Vettel dreigt zijn podiumplaats in de Grand Prix van Hongarije te verliezen, omdat er na de race niet voldoende brandstof in zijn tank zat.nl.motorsport.com
het is niet dat het tegen zit bij Hamilton
Dat lijkt me sterk.Verstappen zou een punt inlopen op Hamilton volgens de schrijver van het stukje.
Ja, dat is ook apart inderdaad.Wat ik vreemd vind dat ze over liters praten, terwijl ze normaal gesproken in gewicht rekenen.
Dat vind ik dus nog het oneerlijkste. Kijk, die 10 seconde straf die Hamilton kreeg, oke. Dat zal. Maar door die tik die Hamilton uitdeelde is er dus én een nieuwe motor nodig én geld van de budgetcap nodig voor het herstel.. Dat lijkt me toch niet de bedoeling van die regels van de budgetcap en motorreglement. Daar zou toch iets bij moeten zitten als dat je buiten jouw schuld reparaties moet doen dat die dan niet tellen ofzo.Max in Spa weer met nieuwe motor, dus gridstraf. Wordt dus driedubbel gestraft weer, want ook updates RB zullen uitblijven door de schade die RB aan auto's heeft gehad afgelopen 2 races door budgetlimiet.
Omdat die 2e motor aan gruzelementen lag na Silverstone, ze hebben hem nog opgebouwd, maar kwamen toch fouten tegen, vandaar dat hij vandaag startte met motor 3. Je mag 3 motoren per jaar gebruiken, daarna gridstraffen. Het seizoen is 23 races lang, dus ongeveer 8 races per motor. Vandaag was race 11, dus nog 11 of 12 te gaan (het precieze aantal is nog niet bekend), dat gaan ze dus nooit redden met die motor, dus zal er nog ergens een gridstraf komen.Hoezo heeft hij een nieuwe motor nodig?
Ik begreep vanmiddag dat er iets gevonden was bij de ophanging van die 2e motor en dat dat wellicht te repareren was dus het is helemaal niet gezegd dat hij een 4e motor moet gaan gebruiken.Omdat die 2e motor aan gruzelementen lag na Silverstone, ze hebben hem nog opgebouwd, maar kwamen toch fouten tegen, vandaar dat hij vandaag startte met motor 3. Je mag 3 motoren per jaar gebruiken, daarna gridstraffen. Het seizoen is 23 races lang, dus ongeveer 8 races per motor. Vandaag was race 11, dus nog 11 of 12 te gaan (het precieze aantal is nog niet bekend), dat gaan ze dus nooit redden met die motor, dus zal er nog ergens een gridstraf komen.
Ik begreep vanmiddag dat er iets gevonden was bij de ophanging van die 2e motor en dat dat wellicht te repareren was dus het is helemaal niet gezegd dat hij een 4e motor moet gaan gebruiken.