Eef de Kip
Well-known member
Maar MB is wel gestopt met het door ontwikkelen
Vanwaar die gridstraf?Komt voor RedBull een gridstraf aan door de crash en wat budget issues. Dus dan staat Hamilton eigenlijk voor.
Jep. Ik twijfelde zelfs al of Verstappen het zou halen.Zonder dat vlaggetje en de beelden wist je ook al dat Perez het never nooit ging redden.
Waar doel je dan precies op?Komt voor RedBull een gridstraf aan door de crash en wat budget issues. Dus dan staat Hamilton eigenlijk voor.
Ja, geloof je het zelf? Mercedes' statements moet je altijd precies omdraaien...Maar MB is wel gestopt met het door ontwikkelen
Serieus? Dus dan word je driedubbel gestraft. Niet alleen in de vorige race, maar ook in deze....
Aan de motor mankeert niets.Nou ja, ik kan mij niet voorstellen dat ze straks niet een keer extra de motor kunnen gaan wisselen. Gewoon een briljante move vorige race.
Perez moet maar even een keer Hamilton op dezelfde manier de banden in rijden...Nou ja, ik kan mij niet voorstellen dat ze straks niet een keer extra de motor kunnen gaan wisselen. Gewoon een briljante move vorige race.
RB Circuit? Laatste keer daar gewonnen in 2014. Van de 6 daarna wint Hamilton er 4 en Vettel er 2.En dit is een RB-circuit normaal gesproken, dus als Hamilton morgen wint telt dat 'dubbel' voor hem.
Mmm, voor mijn gevoel wel. Geen hogesnelheidscircuit...RB Circuit? Laatste keer daar gewonnen in 2014. Van de 6 daarna wint Hamilton er 4 en Vettel er 2.
Mmm, voor mijn gevoel wel. Geen hogesnelheidscircuit...
Ja hier ook
Bij een kans van 50% kan dat wel eens gebeuren ja.Het regent!
Oei, dat is een tegenvaller.Inmiddels heeft Verstappen toch zijn motor moeten wisselen door de crash. De volgende gaat een gridstraf opleveren.
Nee hoor.gevegt ook