F1, IndyCar, Nascar Topic

JMD

Well-known member
Dat zie je verkeerd. De vorige race kent twee slachtoffers, Mercedes en Hamilton: https://the-race.com/formula-1/red-bull-incited-boos-with-unacceptable-comments-hamilton/
Ja, de slachtofferkaart trekken kunnen ze goed daar bij Mercedes en Hamilton is daar de exponent van.
Ze zijn daar zo verwend geraakt de afgelopen jaren dat ze verreweg de beste auto hadden dat ze er niet tegen kunnen dat een andere auto in de buurt komt.

Tijd dat Perez zich opoffert en Hamilton maar eens de hekken inrijdt ofzo...

gevegt

Well-known member
Het uitjoelen van Hamilton slaat werkelijk nergens op. De lui die dat doen zijn geen race liefhebbers, maar Max fan boys.

JMD

Well-known member
Het uitjoelen van Hamilton slaat werkelijk nergens op. De lui die dat doen zijn geen race liefhebbers, maar Max fan boys.
Dat ben ik wel met je eens ja...
Maar door te zeggen dat dat door de opmerkingen RB enz komt slaat nergens op.

Max

Administrator
Forumleiding
Al die belachelijke statements horen bij het spelletje. Als enige teambaas niet eventjes bij Verstappen naar zijn gezondheid informeren hoort bij het spelletje. Als betrokken coureur pas na het uitdrukkelijke verzoek van de F1 baas naar Verstappen hoort bij het spelletje.

Van mij hoeft dat boegeroep ook niet, maar dat hebben ze vooral aan zichzelf te danken.

JMD

Well-known member
Haha, je bent zelf echt geen haar beter met je opmerking dat Perez Hamilton de hekken in moet rijden.
Er zit toch wel een verschil in tussen of deze boerenlul uit Hillegom dat zegt of dat Mercedes/Hamilton zoiets zegt lijkt me...

Max

Administrator
Forumleiding
Er zit toch wel een verschil in tussen of deze boerenlul uit Hillegom dat zegt of dat Mercedes/Hamilton zoiets zegt lijkt me...

Voor hen is het een spelletje en die boerenlul uit Hillegom die meent het serieus.

Eef de Kip

Well-known member
jonge jonge jonge, dit is echt niet normaal. Hamilton krijgt het in zijn schoot geworpen, wat een schijtmazzel heeft die gozer dit seizoen zeg.

Bovenaan