Dat ben ik wel met je eens ja...Het uitjoelen van Hamilton slaat werkelijk nergens op. De lui die dat doen zijn geen race liefhebbers, maar Max fan boys.
Dat hoort bij het spelletje.Dat ben ik wel met je eens ja...
Maar door te zeggen dat dat door de opmerkingen RB enz komt slaat nergens op.
Haha, je bent zelf echt geen haar beter met je opmerking dat Perez Hamilton de hekken in moet rijden.Dat ben ik wel met je eens ja...
Maar door te zeggen dat dat door de opmerkingen RB enz komt slaat nergens op.
Mooi.Het regent.
Er zit toch wel een verschil in tussen of deze boerenlul uit Hillegom dat zegt of dat Mercedes/Hamilton zoiets zegt lijkt me...Haha, je bent zelf echt geen haar beter met je opmerking dat Perez Hamilton de hekken in moet rijden.
Er zit toch wel een verschil in tussen of deze boerenlul uit Hillegom dat zegt of dat Mercedes/Hamilton zoiets zegt lijkt me...
Alleen zit die boerenlul uit Hillegom niet in die auto maar kijkt die alleen maar TV.Voor hen is het een spelletje en die boerenlul uit Hillegom die meent het serieus.
Ik doelde op het uitfluiten van Hamilton door de Verstappen-fanboys.Er zit toch wel een verschil in tussen of deze boerenlul uit Hillegom dat zegt of dat Mercedes/Hamilton zoiets zegt lijkt me...
Die staat nu aan de kant, net als LeclercBottas tikt indirect Verstapen van de baan.
Echt hoor, niet te geloven.jonge jonge jonge, dit is echt niet normaal. Hamilton krijgt het in zijn schoot geworpen, wat een schijtmazzel heeft die gozer dit seizoen zeg.
Nou ja, dit doet die echt niet expres...Bewuste zogenaamde actie Bottas
Dat is idd na San Marino en GB de 3e keer...jonge jonge jonge, dit is echt niet normaal. Hamilton krijgt het in zijn schoot geworpen, wat een schijtmazzel heeft die gozer dit seizoen zeg.