F1, IndyCar, Nascar Topic

De Groene Scout

Well-known member
Hmm, starten vanaf plek 4 achter Ricciardo.
Dat wordt een makkie voor Hamilton, hopen op een normale start en podium-plek.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Morgen dus een hele saaie race.

Mwah, hoeft niet. Vettel en Hamilton kunnen nu samen vol het gevecht aan gaan. Daar achter wordt de strijd tussen de Bulls en Bottas interessant. En Raikkonen zal er ook een aantal in moeten gaan halen.
 

Janssen

Well-known member
Een sandwich tussen Vettel en Raikonen behoort weer tot de mogelijkheden met deze startopstelling.
 

Ska P 187

Well-known member
Barcelona revisited, alleen deze keer ketst Mercedes er een Ferrari af.
Max wint m gewoon simpel als 0-1
 

JMD

Well-known member
Palmer wordt met ingang van de volgende race vervangen door Sainz. De plek van Sainz wordt ingenomen door Kvyat.
 

Eef de Kip

Well-known member
Hmm, ik twijfel een beetje om zo vroeg m'n nest uit te komen. Ben bang dat het niet echt spectaculair gaat worden.
 

JMD

Well-known member
Hmm, ik twijfel een beetje om zo vroeg m'n nest uit te komen. Ben bang dat het niet echt spectaculair gaat worden.

Ik ben er ook bang voor ja. Maar aan de andere kant: Suzuka levert vaak een mooie race op, en we verwachtten dit jaar bv een doodsaaie race in Azerbeidzjan en dat werd me een flink spectaculaire.
Ik zet toch maar de wekker, is per slot van rekening de laatste keer dit seizoen dat de wekker vroeg moet voor een race.
 

Pascallovic

Well-known member
Palmer wordt met ingang van de volgende race vervangen door Sainz. De plek van Sainz wordt ingenomen door Kvyat.
Werd hoog tijd dat die Palmer een keer mocht wieberen. Nooit het maximale uit die auto kunnen krijgen, terwijl Hulkenberg er toch wel redelijk mee kan presteren. Wel onzinnig om het 5 races voor het einde te doen en eigenlijk ook belachelijk dat het zo laat in het seizoen nog mag overstappen. Wel een mazzeltje voor Kvyat.
 

JMD

Well-known member
Werd hoog tijd dat die Palmer een keer mocht wieberen. Nooit het maximale uit die auto kunnen krijgen, terwijl Hulkenberg er toch wel redelijk mee kan presteren. Wel onzinnig om het 5 races voor het einde te doen en eigenlijk ook belachelijk dat het zo laat in het seizoen nog mag overstappen. Wel een mazzeltje voor Kvyat.

4 races voor het eind, want het gaat pas na dit weekend in en dan hebben we alleen nog USA, Mexico, Brazili? en Abu Dhabi over. Verder mee eens met wat je zegt.
 

JMD

Well-known member
Kimi start van P10 vanwege een versnellingsbak wissel

En Bottas is ook verder naar achteren vanwege dezelfde reden.

Dus het is Hamilton - Vettel - Ricciardo - Verstappen. Na bocht 1 is het dan normaal gesproken Hamilton - Ricciardo - Vettel - Verstappen (Vettel start op de 'mindere' kant, en dat is in Suzuka een flink nadeel met die snelle eerste bocht)
 
Bovenaan