F1, IndyCar, Nascar Topic

JMD

Well-known member
Kan de ban van rsdg niet opgeheven worden...


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
 

erka

Well-known member
Volgens weeronline nog steeds vrijdag, zaterdag en zondag noodweer in Maleisi?, weercijfer 1.

Laat maar komen die bakken water.

Helemaal droge race. Weeronline is dan ook een heel slecht weerbureau, nooit daarop afgaan :)
 

JMD

Well-known member
Helemaal droge race. Weeronline is dan ook een heel slecht weerbureau, nooit daarop afgaan :)
Ze trokken de voorspelling later al helemaal bij...


Serieus Kamphues: deze zege belangrijker en groter dan de Giro-zege van Dumoulin en de wereldtitel van Schippers? Mwah...
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Heerlijk man! Wat een strakke race!

Vettel die even meelift met Wehrlein. Hilarisch!
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Ach ja, Max won de eerste omdat de Mercedessen toen uitvielen en vandaag valt Raikkonen dan uit en hoeft Hamilton niet per se te winnen met het ook op de titel. Kijk naar de race van Vettel, als Raikkonen dat ook doet, wint Max 'm natuurlijk nooit
 

JMD

Well-known member
Ach ja, Max won de eerste omdat de Mercedessen toen uitvielen en vandaag valt Raikkonen dan uit en hoeft Hamilton niet per se te winnen met het ook op de titel. Kijk naar de race van Vettel, als Raikkonen dat ook doet, wint Max 'm natuurlijk nooit

Dat weet ik nog zo net niet. De longruns van RB waren sterk. Ook met Raikkonen hoefde Hamilton niet te winnen, want het gaat tussen Vettel en Hamilton.

Maar goed, zonder geluk vaart niemand wel en Verstappen heeft dit jaar nou niet veel geluk gehad, en had zonder die pech misschien eerder al wel een zege behaald.
 

JMD

Well-known member
Wel een fantastisch Oranje sportjaar zo, Dumoulin, Schippers, oranjedames voetbal, misschien de oranjedames volleybal, Groenewegen op de Champs Elysees, Rojer met een GS-dubbeltitel, Ajax dat de EL-finale haalt, de goldrush van de dameswielrensters op het WK en dan zal ik ongetwijfeld nog een hele hoop vergeten zijn.

Overigens zullen het denk ik de minst spannende Sportverkiezingen van het Jaar zijn, want dat gaat Dumoulin, voetbaldames en Schippers worden denk ik.
 

Maasveld

Well-known member
Wel een fantastisch Oranje sportjaar zo, Dumoulin, Schippers, oranjedames voetbal, misschien de oranjedames volleybal, Groenewegen op de Champs Elysees, Rojer met een GS-dubbeltitel, Ajax dat de EL-finale haalt, de goldrush van de dameswielrensters op het WK en dan zal ik ongetwijfeld nog een hele hoop vergeten zijn.

Overigens zullen het denk ik de minst spannende Sportverkiezingen van het Jaar zijn, want dat gaat Dumoulin, voetbaldames en Schippers worden denk ik.
VVV kampioen!!!
 

erka

Well-known member
Wel mooi zo, ik vind F1 eigenlijk helemaal niks aan, maar als een Nederlander het goed doet, kijk je toch enthousiast.
Lekker nationalistisch :eek:mg:
 
Bovenaan