Wat een lelijke vriendin zeg.
Volgens weeronline nog steeds vrijdag, zaterdag en zondag noodweer in Maleisi?, weercijfer 1.
Laat maar komen die bakken water.
Wat een lelijke vriendin zeg.
Dat is zijn zusje toch?
Ze trokken de voorspelling later al helemaal bij...Helemaal droge race. Weeronline is dan ook een heel slecht weerbureau, nooit daarop afgaan
Serieus Kamphues: deze zege belangrijker en groter dan de Giro-zege van Dumoulin en de wereldtitel van Schippers? Mwah...
Haha, die man snapt er echt helemaal niks van.Ze trokken de voorspelling later al helemaal bij...
Serieus Kamphues: deze zege belangrijker en groter dan de Giro-zege van Dumoulin en de wereldtitel van Schippers? Mwah...
Ach ja, Max won de eerste omdat de Mercedessen toen uitvielen en vandaag valt Raikkonen dan uit en hoeft Hamilton niet per se te winnen met het ook op de titel. Kijk naar de race van Vettel, als Raikkonen dat ook doet, wint Max 'm natuurlijk nooit
Ja, was ook meer een reactie op die rare Kamphues.
VVV kampioen!!!Wel een fantastisch Oranje sportjaar zo, Dumoulin, Schippers, oranjedames voetbal, misschien de oranjedames volleybal, Groenewegen op de Champs Elysees, Rojer met een GS-dubbeltitel, Ajax dat de EL-finale haalt, de goldrush van de dameswielrensters op het WK en dan zal ik ongetwijfeld nog een hele hoop vergeten zijn.
Overigens zullen het denk ik de minst spannende Sportverkiezingen van het Jaar zijn, want dat gaat Dumoulin, voetbaldames en Schippers worden denk ik.