F1, IndyCar, Nascar Topic

JMD

Well-known member
Als stroll na 30 ronden een klapband heeft met de harde band dan heb je best kans dat iedereen nog moet pitten, want Max en lewis gingen rond ronde 16 en dat is nog 35 ronden tot de vlag
44 ronden moest kunnen aldus Mol, maar vergeleken met 2 jaar terug rijden we op een compound zachter
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Ik weet dat het Max is en ik niet objectief ben. Maar deze pil is wel heel erg bitter hoor. Zowel Max als Red Bull deden het vandaag perfect, maar worden genaaid door Pirelli. Dit kon zo'n belangrijke slag in het kampioenschap worden.
 

Maasveld

Well-known member
Ik weet dat het Max is en ik niet objectief ben. Maar deze pil is wel heel erg bitter hoor. Zowel Max als Red Bull deden het vandaag perfect, maar worden genaaid door Pirelli. Dit kon zo'n belangrijke slag in het kampioenschap worden.
Waarom worden ze genaaid?
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Waarom worden ze genaaid?

Omdat Pirelli een kutband heeft geleverd en er zowel bij Red Bull als bij Aston Martin nul aanwijzingen waren dat die band zou kunnen klappen. Buiten het feit dat het Max 26 punten kost, is het ook nog eens levensgevaarlijk.
 

JMD

Well-known member
We gaan herstarten. Maar volgens mij wordt dat een staande start, na 1 ronde safetycar. En dan dus nog 2 rondes.
 
Bovenaan