SanMark.
Well-known member
Meer de pit stop.Was dus de schuld van Hunter-Reay
Meer de pit stop.Was dus de schuld van Hunter-Reay
Ja, ondanks de verschrikkelijke kleuren vandaag.Hup nr 19!
Als ze beter waren reden ze er al.F2 ook maar even meepakken. Dat is vaak spektakel in Baku. Zie je meteen dat daar veel mindere coureurs rijden dan in de F1.
Holy Moses....
We gaan het zien morgen. Zou wel opvallend zijn. Monaco is nog te verklaren door hoe die auto is, maar Baku zou Mercedes wel moeten liggen. Als ze idd echt ook hier niet de snelheid hebben dan is er sinds Spanje iets flink mis gegaan.Nee en ik denk oprecht dat ze zowaar een keertje niet aan het sandbaggen zijn.
Mwah, moet wel goedkomen. Doet me denken aan eenzelfde type crash als die hij had in de opwarmronde van de GP Hongarije. Toen konden de monteurs een voorwielophanging vervangen in nog geen half uur. Kwalificatie begint over 2,5 uur, moet wel lukken.Max zet de RB in de muur en moet maar hopen dat hij kan kwalificeren
De long runs van de mercedes schijnen wel goed te zijn. En aangezien je hier (itt in Monaco) wel kan inhalen kan Mercedes het dan best nog goed doen.Hopelijk geen gekke dingen mis met de auto van Max, zodat hij gewoon zijn kwalificatie kan rijden. Kan weer een mooi weekend worden. Red Bull lijkt verreweg de snelste, gevolgd door Ferrari en Alpha Tauri. Mercedes is nergens te bekennen, wat ik wel heel erg vreemd vind.
Kwalificatie begint om 14.00 ?