F1, IndyCar, Nascar Topic

Satyr

Administrator
Forumleiding
Vrij:
10:25 F1 Vrije Training 1
13:55 F1 Vrije Training 2

Zat:
09:20 F2 Race 1
10:55 F1 Vrije Training 3
13:15 F1 Kwalificatie
15:45 F2 Race 2

Zon:
10:40 F2 Race 3
12:45 F1 Race
20:00 Nascar Sonoma

Tevens de 24 uur van Nurnbergring live op zaterdag en zondag op Ziggo Racing

De genoemde tijden komen van ziggo.nl en zijn het begin van de uitzending.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
F2 ook maar even meepakken. Dat is vaak spektakel in Baku. Zie je meteen dat daar veel mindere coureurs rijden dan in de F1.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Het waren maar twee vrije trainingen, maar Mercedes bakt er helemaal niks van in Baku.
 

JMD

Well-known member
Nee en ik denk oprecht dat ze zowaar een keertje niet aan het sandbaggen zijn.
We gaan het zien morgen. Zou wel opvallend zijn. Monaco is nog te verklaren door hoe die auto is, maar Baku zou Mercedes wel moeten liggen. Als ze idd echt ook hier niet de snelheid hebben dan is er sinds Spanje iets flink mis gegaan.
 

JMD

Well-known member
Max zet de RB in de muur en moet maar hopen dat hij kan kwalificeren
Mwah, moet wel goedkomen. Doet me denken aan eenzelfde type crash als die hij had in de opwarmronde van de GP Hongarije. Toen konden de monteurs een voorwielophanging vervangen in nog geen half uur. Kwalificatie begint over 2,5 uur, moet wel lukken.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Hopelijk geen gekke dingen mis met de auto van Max, zodat hij gewoon zijn kwalificatie kan rijden. Kan weer een mooi weekend worden. Red Bull lijkt verreweg de snelste, gevolgd door Ferrari en Alpha Tauri. Mercedes is nergens te bekennen, wat ik wel heel erg vreemd vind.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Om 15:45 de tweede race van de F2, Bent Viscaal mag van pole beginnen na zijn 10e plek vanochtend. Was een leuke race, met veel inhaalacties.
 

JMD

Well-known member
Hopelijk geen gekke dingen mis met de auto van Max, zodat hij gewoon zijn kwalificatie kan rijden. Kan weer een mooi weekend worden. Red Bull lijkt verreweg de snelste, gevolgd door Ferrari en Alpha Tauri. Mercedes is nergens te bekennen, wat ik wel heel erg vreemd vind.
De long runs van de mercedes schijnen wel goed te zijn. En aangezien je hier (itt in Monaco) wel kan inhalen kan Mercedes het dan best nog goed doen.
 
Bovenaan