Overigens wel opvallend het verschil in racepace tussen de Mercedes/Red Bull en McLaren/Ferrari. Die konden gisteren in de kwalificatie gewoon mee, maar leggen het vandaag echt af op basis van snelheid..Touché.
Ja. Volgens mij ook als hij die niet heeft en Hamilton ook niet. Dan hebben beide 2x een winst en 2x een 2e plek, en dan telt volgens mij het laatste resultaat.Dat was toch bij de herstart wel duidelijk, dat Hamilton 2e zou worden? Als Max de snelste ronde houdt, staat hij 1e in het kampioenschap?
Dat was toch bij de herstart wel duidelijk, dat Hamilton 2e zou worden?
zou kunnen, maar aan de andere kant lag Perez achter Norris (en toch ook Leclerc?)...Nou nee, want dat had ik nog wel willen zien zonder die fout van Perez.
Zeker. Was normaal gesproken rond P6/7 geëindigd zonder die SC/rode vlag.Lucky Lewis.
Weer aan de zuip dus.Leuke race,alleen jammer dat Lewis nog tweede is geworden.
Plop.
Bottas heeft natuurlijk met opzet dat ongeluk veroorzaakt waardoor Hamilton nog kans had.Hamilton wederom schijtmazzel
Dat zou het zijn met een Italiaanse teambaas zoals Briatore...Bottas heeft natuurlijk met opzet dat ongeluk veroorzaakt waardoor Hamilton nog kans had.
De teambaas heet Wolff.Dat zou het zijn met een Italiaanse teambaas zoals Briatore...
Nee dat geloof ik niet, daarom zeg ik ook schijtmazzel.Bottas heeft natuurlijk met opzet dat ongeluk veroorzaakt waardoor Hamilton nog kans had.
Ik denk het ook niet, mag zeg nooit nooit in de F1... Het is al eens eerder gebeurd.Nee dat geloof ik niet, daarom zeg ik ook schijtmazzel.
Tijd dat je ogen eens opengaan. Dit is gewoon een complot om Hamilton weer wereldkampioen te maken.Nee dat geloof ik niet, daarom zeg ik ook schijtmazzel.
Bottas daarentegen bakt er in die Mercedes helemaal niets van.Overigens wel opvallend het verschil in racepace tussen de Mercedes/Red Bull en McLaren/Ferrari. Die konden gisteren in de kwalificatie gewoon mee, maar leggen het vandaag echt af op basis van snelheid..