Hamilton gaat nog wel klimmen hoor, door die Safety Car ligt het podium gewoon weer binnen bereik.Lekker dagje voor Mercedes zo.
Hamilton gaat nog wel klimmen hoor, door die Safety Car ligt het podium gewoon weer binnen bereik.
Als Hamilton wint is het gewoon een goede dag voor Mercedes hoor. Lopen dan alleen een knauw op vwb de constructeurs, om Bottas geven ze niet echt, typisch 2e rijder net als Irvine/Barrichello bij Ferrari ten tijde van Schumacher.Ja, dus ik heb ongelijk dat dit geen lekkere dag voor Mercedes is?
Als Hamilton wint is het gewoon een goede dag voor Mercedes hoor. Lopen dan alleen een knauw op vwb de constructeurs, om Bottas geven ze niet echt, typisch 2e rijder net als Irvine/Barrichello bij Ferrari ten tijde van Schumacher.
Nee, podium zou misschien nog wel kunnen. Maar aan de andere kant gebeurt hier vandaag van alles.Jij denkt dat Hamilton nog wint vanaf P10? Kom op zeg.
Ik vind het wel leuk eigenlijk. Je hoort gewoon aan hem dat hij hier niet zoveel van weet en laat daardoor de gasten veel vertellen. Ik vond hem ook zo goed met Estevana Polman en Van der Vaart bij de WK Handbalfinale.Jack van Gelder.
Nee, podium zou nog wel kunnen. Maar aan de andere kant gebeurt hier vandaag van alles.
ik vind dat je moet wachten tot het eind van de race, want wie weet wat er nog gebeurt in deze gekke GP. Als Hamilton geen podium haalt ben ik het verder helemaal met je eens overigens.Ik durf er wel om te wedden dat Hamilton niet terug gaat naar P2 en Bottas valt uit. Dus een slechte dag voor Mercedes. Ik snap niet waar je me van probeert te overtuigen.
Had ie dat besef bij het voetbal ook maar.Ik vind het wel leuk eigenlijk. Je hoort gewoon aan hem dat hij hier niet zoveel van weet en laat daardoor de gasten veel vertellen. Ik vond hem ook zo goed met Estevana Polman en Van der Vaart bij de WK Handbalfinale.
Nu niet meer.Hamilton ligt nu een ronde achter.
Niet meer na de herstartHamilton ligt nu een ronde achter.
Zoals ik in post 4821 al zei...Je weet dat het geen opzet is, maar die code rood komt wel weer heel goed uit voor 44
En heeft alle mazzel dat Leclerc eigenlijk zit te slapen, want die had er in principe voorbij gemogen op het moment dat Verstappen de baan verliet.Max heeft niet een beetje mazzel.
Waar hebben we om gewed???Ik durf er wel om te wedden dat Hamilton niet terug gaat naar P2
Waar hebben we om gewed???