F1, IndyCar, Nascar Topic

SanMark.

Well-known member
Ik ben dit jaar alweer aardig afgehaakt met kijken.

Volgens mij heb ik nog geen race live gezien dit jaar.

Pascallovic

Well-known member
Ach iedereen komt met updates, hoezo verwacht men dan dat ze serieus dichterbij gaan komen? De rest zit ook niet stil.

Pascallovic

Well-known member
Klopt, maar de afstand wordt gewoon groter in vergelijking met vorig jaar. RB doet iets niet goed.
Die dachten dat met de overstap naar Honda-motoren het probleem was opgelost. Honda is inderdaad betrouwbaarder t.o.v. Renault, maar veel harder zijn ze er niet van gaan rijden.

gevegt

Well-known member
Die dachten dat met de overstap naar Honda-motoren het probleem was opgelost. Honda is inderdaad betrouwbaarder t.o.v. Renault, maar veel harder zijn ze er niet van gaan rijden.

De Honda is helemaal niet betrouwbaarder. Als het zo doorgaat hebben ze dit seizoen minimaal vijf motoren nodig.

Max

Administrator
Forumleiding
Voorlopig pakt Max meer punten dan vorig jaar. Maar het is weer een optocht.

BlauwVinger

Well-known member
Vooral dat het een randstad project is. En Zandvoort garandeert een optocht en dan bedoel ik niet de file naar het circuit.

Wat is er bezwaarlijk aan het 'gegeven' dat het een 'randstadproject' is en wat houdt dat in? Wat houdt 'een optocht' in?

Waarom sluit dit antwoord aan op de opmerking van Janssen dat sprake zou zijn van 'doffe ellende'?

Laatst bewerkt:
Bovenaan