F1, IndyCar, Nascar Topic

Ska P 187

Well-known member
Verstappen derde! Haha en die maffe Vettel, doe maar ff zwaaien naar Max en het kampioenschap ofzo. Bye bye!

JMD

Well-known member
Ferrari is ook aan klooien.
Vettel was aan het kloten. De keus was op zich niet eens slecht voor inters. Alleen had Vettel gewoon een foutloos rondje moeten rijden toen dat kon (Kimi kon dat wel). Vettel maakt dit seizoen gewoon te veel fouten, en verder is de Mercedes sinds een paar weken ook ineens weer de betere auto. Die hebben toch wat gevonden lijkt.

JMD

Well-known member
Tsja. Je kunt hem geven.
3e was hij toch niet kunnen blijven.

Vond de opmerk8ng van verstappen ‘hij moet maar wachten’ een beetje g?nant... terechte straf.

Ben wel benieuwd naar het commentaar van max op die actie van Vettel. Wat bezielt Vettel om daar in te halen en niet te wachten? 5sec later begint het rechte stuk waar Vettel max had kunnen inhalen. Vettel zal een strF krijgen lijkt me.

Max

Administrator
Forumleiding
Heb even niet scherp welke race. Maar de race die zijn teamgenoot uiteindelijk won en waar hii meerdere keren te ongeduldig was is vergelijkbaar. Alleen zijn de rollen omgekeerd en heeft Verstappen niet het kampioenschap te verliezen.

Eef de Kip

Well-known member
Met het risico als fanboy weggezet te worden maar het is nou ook niet zo dat Verstappen bewust te wijd ging,z'n onboardcamera liet ziet dat hij niet verder naar links kon sturen.
Verder is het ook weer niet zo dat het een belachelijke straf is.

JMD

Well-known member
Met het risico als fanboy weggezet te worden maar het is nou ook niet zo dat Verstappen bewust te wijd ging,z'n onboardcamera liet ziet dat hij niet verder naar links kon sturen.
Verder is het ook weer niet zo dat het een belachelijke straf is.
Hij had toch naar links kunnen sturen toen hij op die groene verf reed? Door direct terug te sturen de baan op neem je een risico.

Het belachelijkst vandaag vond ik overigens het uitblijven van een straf voor Vettel (of misschien vond de wedstrijdleiding dat hij al genoeg gestraft was, want de Duitser had immers zelf de brokken van die actie, hij viel terug naar plaats 18). Maar het op een na belachelijkst vond ik de opmerking van Verstappen nav die 5 secondestraf en dan met name het deel 'Raikkonen moet maar achter mij wachten'...

Bovenaan