Pascallovic
Well-known member
Opnieuw verrassend nieuws: Stoffel exit bij McLaren na dit seizoen
Dat ze hem nog laten zitten die laatste 6 races.
Opnieuw verrassend nieuws: Stoffel exit bij McLaren na dit seizoen
Het ligt niet aan Stoffel he. Norris heeft bovendien nog de punten van p1 of p2 nodig in de F2 voor de superlicentie
Tuurlijk, het ligt niet aan Stoffel dat ie de laatste 7 races Q1 niet doorkomt en dat zijn teamgenoot dat wel 5x voor elkaar krijgt. Dat ie een kutauto heeft weten we, maar zelfs dan presteert ie gewoon ondermaats.
Je moet voor de gein Sporza eens luisteren tijdens een GP (heb ik gedaan bij die van Belgi?). Die hebben het erover dat de auto van Vandoorne moedwillig gesaboteerd wordt door iemand van McLaren zodat hij slecht rijdt. Echt hilarisch om te horen.
NL commentatoren hebben dat nooit gezegd, sommige fans idd wel.Precies hetzelfde als veel Nederlanders zeiden toen Max een paar keer achter elkaar uitviel. Laten we nu niet doen dat de Belgen chauvinstischer zijn dan de Nederlanders.
NL commentatoren hebben dat nooit gezegd, sommige fans idd wel.
Maar dit waren commentatoren die dat gewoon live on air zeiden.
Je moet voor de gein over 2 weken eens de GP kijken bij de Belg. Dan begrijp je wat ik bedoel.
Albert Mol was iemand anders... Olav Mol bedoel je neem ik aan.Nee bij Rob Kamphues en Tom Coronel in de studio kijken ze altijd objectief naar Max wil je zeggen. En Albert Mol roept ook altijd direct in z'n emotie dat iets vooral niet de schuld van Max is. Om over de wielercommentatoren bij de NOS nog maar te zwijgen.
Vandoorne had zeker wel potentieel, is absoluut geen paydriver, en had ook pech om bij McLaren te komen. En dat hij nummer 2 was in dat team is ook logisch, en dus minder materiaal. Maar daar heeft Raikkonen en Bottas bv ook last van, Hamilton en Vettel krijgen als eerste upgrades e.d..Heeft Mc Laren een excuus nodig of loopt hij gewoon uit zijn contract?
Hij was ooit toch echt wel goed en ik sluit niet uit dat hij echt minder materiaal als Alonso heeft gekregen, dan kom je toch van de regen in de drup terecht ook mentaal lijkt me.
Albert Mol was iemand anders... Olav Mol bedoel je neem ik aan.
Kamphues en Coronel zou ik niet weten, schakel pas in als de uitzending van de race begint (5 min voor start opwarmronde).
Wielrennen kijk ik vaak met geluid uit (en radio aan)...
Olav inderdaad. Foutje.
Komend seizoen al? Ik las gisteren iets van een jaar Ferrari en dan wisselen met Leclerc.