F1, IndyCar, Nascar Topic

JMD

Well-known member
Ben je Vettel fan JMD?

Nee, Senna fan... (maar dat is lang geleden...)
Voor de rest maakt het me eigenlijk niet zo heel veel uit eerlijk gezegd. Ik hoop op een spannend kampioenschap en dan het liefst tussen 2 teams.

Had wel altijd een bloedhekel aan Alonso, maar de problemen die hij nu tegenkomt gun ik hem ook weer niet... :)

JMD

Well-known member
Overigens, wat is er mis met te zeggen dat het de ene meezit en de ander niet? Vettel heeft zeker fouten gemaakt, maar het valt ook vaak net verkeerd voor hem. (door de SC in GB wordt Hamilton geen 5e ofzo maar 2e. De fout van Vettel in DUI gebeurde op een moment dat HAM ook 5e ligt, wordt door de SC gewoon 1e. Komt er vandaag een SC dan wordt Vettel ook gewoon 3e of misschien wel 2e (want dan zou Kimi zijn plekkie hebben moeten inleveren), maar vandaag komt de SC niet) Dat hoort bij de sport, zeker, maar dat mag dan toch vermeld worden?
Zo'n zelfde iets was in 2016, toen Rosberg de titel won, waar de kwartjes erg vaak zijn kant opvielen. (bv Maleisi? waar Hamilton gewoon op weg is naar een zege, maar de auto stuk gaat)

PES5

Administrator
Forumleiding
Niets, alleen Vettel heeft het zelf verneukt, waarna jij begint over Hamilton fans. Heeft niets met fans te maken, gewoon met domme acties van Seb.

Pech en geluk heb je niet in de hand. Fouten wel en die maakt Vettel meer dan Hamilton.

Pascallovic

Well-known member
Het heeft Hamilton ook genoeg tegen gezeten volgens mij. In het begin van het seizoen een paar keer pech gehad omdat zijn team zat te slapen tijdens pitstops van de concurrenten tijdens een safety car. Ook weer een foutje in Bahrein gemaakt. In Oostenrijk uitgevallen door problemen met de auto. Dat zijn voldoende openingen waar Vettel gebruik van had kunnen maken. Maar dan moet je niet 6 races buiten het podium finishen.

Niets, alleen Vettel heeft het zelf verneukt, waarna jij begint over Hamilton fans. Heeft niets met fans te maken, gewoon met domme acties van Seb.

Pech en geluk heb je niet in de hand. Fouten wel en die maakt Vettel meer dan Hamilton.
Precies. Een Vettel maakt veel meer fouten.

Laatst bewerkt:

JMD

Well-known member
Niets, alleen Vettel heeft het zelf verneukt, waarna jij begint over Hamilton fans.
Twee totaal verschillende situaties, ik had het niet over het verneuken door Vettel.. Er werden opmerkingen gemaakt dat de Italiaanse fans Hamilton uitfloten. Ik zei dat de Britse fans dat ook bij Vettel deden in Gr. Britt. dit jaar. De tijden dat F1-fans voor iedereen waren liggen helaas ver achter ons. Begonnen in Duitsland overigens, toen Schumacher op kwam.

Dat ontken is volgens mij ook nergens. Ik kan me vergissen, maar volgens mij heeft Hamilton dit seizoen nog geen fout gemaakt in kwalificatie of race. Staat daarom meer dan terecht bovenaan.

Laatst bewerkt:

PES5

Administrator
Forumleiding
Nee hoor. Jij vraagt of iemand Hamilton fan is, omdat hij weerlegt dat jij zei dat het Hamilton wel mee had ten dit jaar. Wat dus gewoon over het seizoen bezien niet klopt.
Dan kun je hier nu hele verhalen vertellen, maar je zat er gewoon naast. Geeft verder niks. In Rusland mag je gewoon weer meepraten.

erka

Well-known member
Oh, drie pagina's terug. Dat schiet niet op voor een vluchtige F1-volger zoals ik. Tijd voor de derby van Sevilla.

JMD

Well-known member
:duim:
Omdat je blij bent dat Vettel spint vroeg ik dat. Dat is gunstig voor Hamilton.

Maar PES5 zegt dit: "Jij vraagt of iemand Hamilton fan is, omdat hij weerlegt dat jij zei dat het Hamilton wel mee had ten dit jaar."
En dat klopt niet, want vanmiddag om 15.15 ofzo vroeg ik dat, omdat jij blij reageerde op het foutje van de Duitser.
Dus dat heeft niks met het 2e te maken.

JMD

Well-known member
Grosjean gediskwalificeerd. (aldus rtlgp.nl) Auto zou niet voldoen aan de reglementen.

Max

Administrator
Forumleiding
Ik begreep dat McLaren tot en met deze maand de optie had en dat Torro Rosso/RedBull al een oogje op Lando Norris had.

Volgens de zaakwaarnemer van Stoffel Vandoorne rijdt Stoffe Vandoorne volgend jaar ook in de F1.

Bovenaan