F1 en andere motorsport

Status
Niet open voor verdere reacties.

Max

Administrator
Forumleiding
Het is dan ook wel een beetje veel pech voor Sainz. Je zou haast denken dat Max een betere auto krijgt.

Max heeft toch ook wel z'n kuren gehad in de tweede helft van het seizoen, maar weet zijn auto onder de maximale omstandigheden te houden. Ik heb vandaag niet gekeken en ik weet niet of Sainz er iets aan kan doen?
 

gevegt

Well-known member
Max heeft toch ook wel z'n kuren gehad in de tweede helft van het seizoen, maar weet zijn auto onder de maximale omstandigheden te houden. Ik heb vandaag niet gekeken en ik weet niet of Sainz er iets aan kan doen?

Het was een software probleem.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Saaie race. Blijkt ook wel uit het feit dat alleen Sainz uit is gevallen. En dat was al in de eerste ronde door software problemen. Gelukkig is Max er voor nog een klein beetje spektakel.

Ik hoop echt dat hij volgend jaar weer een motor heeft waarmee hij voor de punten kan gaan. De auto is in elk geval prima.
 

JMD

Well-known member
Massa trouwens gediskwalificeerd omdat de rechterachterband bij de start 27 graden te warm was.
 

Ska P 187

Well-known member
Luie Hollander. Hou me dan maar op de hoogte.
En o ja ik gok op een droge race, iemand wedden?
Anzich wel een leuk baantje met mogelijkheden voor Max toch?
Janssen ik neem aan dat je er al minimaal 500 km op hebt zitten dus kom maar met die voorbeschouwing.
 

Shayman

New member
Luie Hollander. Hou me dan maar op de hoogte.
En o ja ik gok op een droge race, iemand wedden?
Anzich wel een leuk baantje met mogelijkheden voor Max toch?
Janssen ik neem aan dat je er al minimaal 500 km op hebt zitten dus kom maar met die voorbeschouwing.

Nee, ik had veel te weinig dagen opgenomen tot op heden dus semi-verplicht nu snipperen.

1e training weinig spektakel trouwens, veel mannen long runs dus zal vanmiddag wel stuk harder gaan. Is daar dan ook stuk koeler en gelijk aan de race-omstandigheden.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan