F1 en andere motorsport

Status
Niet open voor verdere reacties.

Shayman

New member
Leuk circuit hoor dat Abu Dabi! Ik zie Max wel stunten hier.

Ik hoop ongelijk te hebben maar ik denk het niet; het is geen zwaar circuit voor de wagens (weinig technische uitvallers) en de Mercedes, Ferrari, Red Bull en Williams zijn absoluut sneller hier vooral door dat lange rechte stuk en ook de Force India draait steeds beter maar die is wat minder betrouwbaar in de race pace.

Je moet dus net de "mazzel" hebben dat er een stel dezelfde lijn willen nemen de 1e bocht en elkaar veel ellende bezorgen want anders wordt het lastig.
 

Shayman

New member
Mwah je remmen krijgen wel wat opdonders hoor, en zo lang is dat rechte stuk nu ook weer niet.

Kijk de cijfers van de korte historie maar eens na; tweederde a driekwart van de - al weinige - uitvallers was vanwege een beetje gebots. Het is 15 seconden vol gas hoorde ik vanmiddag en dan scheelt dat al snel aardig zeker met dat DRS waardoor iemand in je nek heel snel bij kan komen.
 

Janssen

Well-known member
Tost riep zelf nog na Brazili? dat Abu Dhabi de TR een stuk beter zou liggen. Die zal het wel weten.
 

Shayman

New member
Tost riep zelf nog na Brazili? dat Abu Dhabi de TR een stuk beter zou liggen. Die zal het wel weten.

Dat zal zeker zo zijn maar daar was je wel 11e geweest zonder de DSQ van Massa en de motorwissel van Ricciardo. Ik heb totaal geen twijfel over de enorme kwaliteiten van Verstappen maar we moeten het ook niet overdrijven natuurlijk, hij zal zeker de winnaar zijn binnen een paar jaar maar niet in de TR natuurlijk.
 

Janssen

Well-known member
Ik zeg dat het mee gaat vallen. Mexico was een stuk minder gunstig en daar had-ie 8ste moeten worden.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan