Ska P 187
Well-known member
Tost meldt dat Verstappen gelijk had. Hij zat fout met deze teamorder. Hij had alleen niet verwacht dat Verstappen zo snel bleef op die banden.
Wie is Tost?
Tost meldt dat Verstappen gelijk had. Hij zat fout met deze teamorder. Hij had alleen niet verwacht dat Verstappen zo snel bleef op die banden.
Ik snap Max wel, die reed eigenlijk de hele race top 4 rondetijden, dan laat je niet even je teamgenoot voor gaan die aantoonbaar langzamer was de hele race
Wie is Tost?
Jos Verstappen: "ik had hem in zijn ballen getrapt, als Max Carlos voorbij had gelaten"
Op het niet volgen van teamorders staan hoge straffen.
Max kan zomaar een wedstrijd aan de kant worden gezet.
Sainz meldt dat hij Verstappen dit seizoen al drie keer netjes voorbij heeft laten gaan en dat hij de kans wou hebben om die knakker die daarvoor reed voorbij te gaan.
Hij meldt ook dat hij de positie terug gegeven zou hebben mocht het hem niet lukken. (... jaja)
Of je het leuk vindt of niet het was niet netjes van Verstappen, maar goed. Wel een leuke race gezien.
Sainz meldt dat hij Verstappen dit seizoen al drie keer netjes voorbij heeft laten gaan en dat hij de kans wou hebben om die knakker die daarvoor reed voorbij te gaan.
Hij meldt ook dat hij de positie terug gegeven zou hebben mocht het hem niet lukken. (... jaja)
Of je het leuk vindt of niet het was niet netjes van Verstappen, maar goed. Wel een leuke race gezien.
Als hij zoveel sneller zou zijn, had hij ook wel zonder teamorders langs Verstappen gekund.
Het gaat om de timing... Het verzoek an sich is niet zo vreemd, omdat Sainz versere banden had en op het laatst dus ook sneller was. Maar doe dat dan een ronde of 4 voor het einde, in plaats van in de laatste. Was Carlos ook nooit meer gelukt om Perez in te halen.
Sta ik op je negeerlijstje?
Sta ik op je negeerlijstje?
En een onnodig risico nemen, daar er teamorders lagen.
Zou niet nodig moeten zijn, maar okay ik vind het prima. Verhoudingen onnodig lekker op scherp binnen het team.
Ik snap het wel daar niet van, ik ben benieuwd hoe de grote teambazen tegen dit soort prima donna gedrag aankijken.
Ik heb echt geen idee, het is maar net naar wat voor type je opzoek bent. Als 2e rijder lijkt Verstappen mij voorlopig minder geschikt.
Dat zijn de karaktereigenschappen van een kampioen. Vettel negeerde eerder teamorders om Webber voorbij te laten gaan en Hamilton deed het vorig jaar nog in Hongarije toen hem gevraagd werd Rosberg voor te laten gaan. Verstappen deed het enige juiste.En een onnodig risico nemen, daar er teamorders lagen.
Zou niet nodig moeten zijn, maar okay ik vind het prima. Verhoudingen onnodig lekker op scherp binnen het team.
Ik snap het wel daar niet van, ik ben benieuwd hoe de grote teambazen tegen dit soort prima donna gedrag aankijken.
Ik heb echt geen idee, het is maar net naar wat voor type je opzoek bent. Als 2e rijder lijkt Verstappen mij voorlopig minder geschikt.
En een onnodig risico nemen, daar er teamorders lagen.
Prima dat Max het niet doet hoor, maar hij moet in de toekomst ook niet gaan miepen als zijn teamgenoot hem geen vrije doortocht geeft.