F1 en andere motorsport

Status
Niet open voor verdere reacties.

Shayman

New member
13e in 2e vrije training. Zal vrij lastig worden om Q3 te halen morgen denk ik

2 plekken voor 8 rijders normaal gesproken, Williams zal morgen wel wat gas geven en de RB doen het ook prima. De spectaculaire verbeteringen aan de Honda neem ik nog maar niet serieus.
 

Ivanhoe

Active member
2 plekken voor 8 rijders normaal gesproken, Williams zal morgen wel wat gas geven en de RB doen het ook prima. De spectaculaire verbeteringen aan de Honda neem ik nog maar niet serieus.

De Saubers lijken vooral een stuk sneller met die nieuwe 2015 Ferarri motoren en ook Force India ziet er een stukje sneller uit dan de STR's. Bij Honda is het lek nog steeds niet boven inderdaad. Aardig momentje voor Rosberg trouwens een klapband met 320 km/u, die had echt geluk dat hij daar een behoorlijke uitloop had, anders had dat heel naar kunnen aflopen.
 

Shayman

New member
De Saubers lijken vooral een stuk sneller met die nieuwe 2015 Ferarri motoren en ook Force India ziet er een stukje sneller uit dan de STR's. Bij Honda is het lek nog steeds niet boven inderdaad. Aardig momentje voor Rosberg trouwens een klapband met 320 km/u, die had echt geluk dat hij daar een behoorlijke uitloop had, anders had dat heel naar kunnen aflopen.

Dat denk ik ook wel alleen rijden de 2 lafste rijders in de Saubers dus dat compenseert aardig voor Sainz en Verstappen. De Force India is aardig snel maar ook niet echt betrouwbaar.
 

Shayman

New member
10 plekken terug dus vertrekken als 18e waarschijnlijk. Ik neem aan dat ze niet helemaal gek gaan doen in de Q om hem voor de Manors te laten starten want die ben je na bocht 2 beide toch wel voorbij.
 

JMD

Well-known member
Het gaat morgen in Spa op zeker regenen, de vraag is alleen wanneer en hoe veel.

Er zullen lokaal flinke buien komen in de Ardennen, sommige voorspellingen geven 15.00 aan, anderen pas eind van de middag.
 

JMD

Well-known member
Als je de beelden toch weer ziet van Spa dan vraag je je af waarom we in plaatsen als Rusland, Bahrein, China e.d. rijden... Geld natuurlijk, maar het is toch wel flink minder dan echte circuits als Spa, Monza.
 

JMD

Well-known member
Max door Q1 heen. Wordt 15e, op minder dan een seconde van plaats 1. (op een ronde van 1.49) Ongelooflijk hoe dicht het bij elkaar zit.
 

Shayman

New member
Die gaan we morgen een heel lange 1e run op medium zien maken; daar waren de RB en TR echt competitief mee.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan