JMD
Well-known member
Is dat zo streng dan dat je bij een nieuwe motor (of onderdeel) gelijk 10 plekken aan je broek krijgt?
Ja. Alonso heeft bv 3 x 10 plekken gridstraf omdat er 'grof gezegd' 3 onderdelen vervangen moeten worden.
Is dat zo streng dan dat je bij een nieuwe motor (of onderdeel) gelijk 10 plekken aan je broek krijgt?
13e in 2e vrije training. Zal vrij lastig worden om Q3 te halen morgen denk ik
2 plekken voor 8 rijders normaal gesproken, Williams zal morgen wel wat gas geven en de RB doen het ook prima. De spectaculaire verbeteringen aan de Honda neem ik nog maar niet serieus.
De Saubers lijken vooral een stuk sneller met die nieuwe 2015 Ferarri motoren en ook Force India ziet er een stukje sneller uit dan de STR's. Bij Honda is het lek nog steeds niet boven inderdaad. Aardig momentje voor Rosberg trouwens een klapband met 320 km/u, die had echt geluk dat hij daar een behoorlijke uitloop had, anders had dat heel naar kunnen aflopen.
Zelfs Olaf Mol weet tegenwoordig dat dit niets zegt. Max denkt dat ze vlak achter de RB zullen zitten qua tijd.13e in 2e vrije training. Zal vrij lastig worden om Q3 te halen morgen denk ik
Lekker banden sparen voor de inhaalrace.
Was er niet vorige maand besloten om het aantal per seizoen toegestane motoren met 1 te verhogen?BBC meldt dat Max waarschijnlijk een 10 gridpenalty zal pakken vanwege een nieuwe PU
Was er niet vorige maand besloten om het aantal per seizoen toegestane motoren met 1 te verhogen?
raarNee alleen voor de nieuwkomers dus was alleen voor Honda.
Ze gaan het dan ook volgend seizoen weer aanpassen. Dit was een geste om Honda iets meer ruimte te geven om weer in te stappen met voor hun een totaal nieuwe techniek op dit niveau.