F1 en andere motorsport

Status
Niet open voor verdere reacties.

Eresd?g?

Banned
Kap eens met trollen. Vergeten dat je hier terug bent gekomen met de belofte dat je dit soort dingen niet meer zou doen?
Ik vraag me serieus af of het idd allemaal pech is of ook een klein deel onkunde. Tot nu toe is dit seizoen namelijk dramatisch. Vorig seizoen lukte alles maar ja, dat kan ook mazzel geweest zijn.
 

JMD

Well-known member
Bottas net aan gewonnen, Hamilton niet voorbij aan Ricciardo, kwam ook heel dichtbij.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ik vraag me serieus af of het idd allemaal pech is of ook een klein deel onkunde. Tot nu toe is dit seizoen namelijk dramatisch. Vorig seizoen lukte alles maar ja, dat kan ook mazzel geweest zijn.

Je bent zelf onkunde.
 

Pascallovic

Well-known member
Ik vraag me serieus af of het idd allemaal pech is of ook een klein deel onkunde. Tot nu toe is dit seizoen namelijk dramatisch. Vorig seizoen lukte alles maar ja, dat kan ook mazzel geweest zijn.
Als voor de start je koppeling kapot is, daar heb je als coureur weinig mee te maken. Als je vervolgens in bocht 1 van de baan getikt wordt door iemand die weer door een ander van de baan getikt wordt, dan kun je daar heel weinig aan doen. Heeft niks met onkunde te maken.
 

Eresd?g?

Banned
Als voor de start je koppeling kapot is, daar heb je als coureur weinig mee te maken. Als je vervolgens in bocht 1 van de baan getikt wordt door iemand die weer door een ander van de baan getikt wordt, dan kun je daar heel weinig aan doen. Heeft niks met onkunde te maken.
Ik heb t natuurlijk niet alleen over deze race.....
 

JMD

Well-known member
:duim:
De boys van Google, die van jou zaten er ook naast. Die gaven flinke regen vandaag 15.00 aan.
Maar goed ook overigens, was extra zuur voor Verstappen geweest.

Gisteren voorspelden die sites die ik op gaf voor vandaag droog weer, en ook vandaag voorspelden ze dat hoor... (heb om 12.00 nog even gekeken)

Overigens is weersvoorspellen in bergachtig gebied extreem lastig, een bui kan tegen een berg blijven hangen en gewoon niet verder komen dan die berg en gewoon niet over de berg komt. Heb vaak zat meegemaakt dat er slecht weer voorspeld werd maar dat de bui gewoon in het andere dal bleef hangen (ook wel andersom trouwens).
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan