Dit seizoen is toch al helemaal naar de klote.
Ik vraag me serieus af of het idd allemaal pech is of ook een klein deel onkunde. Tot nu toe is dit seizoen namelijk dramatisch. Vorig seizoen lukte alles maar ja, dat kan ook mazzel geweest zijn.Kap eens met trollen. Vergeten dat je hier terug bent gekomen met de belofte dat je dit soort dingen niet meer zou doen?
Ik vraag me serieus af of het idd allemaal pech is of ook een klein deel onkunde. Tot nu toe is dit seizoen namelijk dramatisch. Vorig seizoen lukte alles maar ja, dat kan ook mazzel geweest zijn.
Een serieuze reactie is teveel gevraagd?Je bent zelf onkunde.
Als voor de start je koppeling kapot is, daar heb je als coureur weinig mee te maken. Als je vervolgens in bocht 1 van de baan getikt wordt door iemand die weer door een ander van de baan getikt wordt, dan kun je daar heel weinig aan doen. Heeft niks met onkunde te maken.Ik vraag me serieus af of het idd allemaal pech is of ook een klein deel onkunde. Tot nu toe is dit seizoen namelijk dramatisch. Vorig seizoen lukte alles maar ja, dat kan ook mazzel geweest zijn.
Ik heb t natuurlijk niet alleen over deze race.....Als voor de start je koppeling kapot is, daar heb je als coureur weinig mee te maken. Als je vervolgens in bocht 1 van de baan getikt wordt door iemand die weer door een ander van de baan getikt wordt, dan kun je daar heel weinig aan doen. Heeft niks met onkunde te maken.
Ik heb t natuurlijk niet alleen over deze race.....
Ik weet dat hij constant uit viel. Lag de hele tijd aan de auto volgens Max. Misschien spiegel aanschaffen?
Misschien gewoon de wedstrijden kijken, zolang duren die niet bij Max?Ik weet dat hij constant uit viel. Lag de hele tijd aan de auto volgens Max. Misschien spiegel aanschaffen?
Ik weet dat hij constant uit viel. Lag de hele tijd aan de auto volgens Max. Misschien spiegel aanschaffen?
De Spaanse weerman zat er flink naast qua weer...
:duim:
De boys van Google, die van jou zaten er ook naast. Die gaven flinke regen vandaag 15.00 aan.
Maar goed ook overigens, was extra zuur voor Verstappen geweest.