F1 en andere motorsport

Status
Niet open voor verdere reacties.

JMD

Well-known member
Lekker op tijd binnengehaald Mercedes...

Hamilton gaat wel Raikkonen inhalen door de stops, maar verder brengen de stops Mercedes niet veel. Hamilton's achterstand op Ricciardo is groter geworden en Bottas' voorsprong op Vettel is kleiner geworden.
 

JMD

Well-known member
Sainz er ook uit. Weekend om te vergeten voor Toro Rosso.

@RSDG: heb je gekeken?
 

Eef de Kip

Well-known member
Wat een ongelofelijk schijtpechseizoen zeg. Werkelijk alles zit tegen bij MAX. En hoe anders bij Ricciardo man.
 

JMD

Well-known member
Hamilton stopte als 1 van de eerste toppers, maar rijdt als enige op ultrasoft. Ben benieuwd of dat de Brit gaat opbreken en nog eens moet stoppen. Als dat niet het geval is doet de Brit goed aan schadebeperking: Vettel 2e en hij 4e, slechts 6 punten verlies dan.
 

Eef de Kip

Well-known member
Murphy's Law inderdaad... Alles wat vorig jaar meezat (Spanje, Oostenrijk, Brazili?) zit nu ontzettend tegen.

Die "Mazzel" valt natuurlijk in het niet (andere coureurs die psch hebben), verder vraag ik me af wat de mazzel was in Brazili?, omdat het regende?

Dit jaar is het gewoon een en al ellende, anderen die 'm eruit kicken, motor pech of ander mechanisch gekut.
 

Max

Administrator
Forumleiding
F1 en andere motorsport

Vijf of zes keer uitvallen in negen is meer dan gewoon pech hebben. Alles zit tegen. Je rijdt gewoon de minste rondjes van de hele grid. Dan hebben een paar courreurs niet eens alle races gereden.
 

JMD

Well-known member
Die "Mazzel" valt natuurlijk in het niet (andere coureurs die psch hebben), verder vraag ik me af wat de mazzel was in Brazili?, omdat het regende?
Hing bijna in de vangrail... Hoe hij dat opving was deels klasse, maar ook deels mazzel.

Ja, de pech is dit jaar meer dan de mazzel van vorig jaar... (en dan is het seizoen pas halverwege, je moet er toch niet aan denken dat het zo doorgaat...)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan