F1 en andere motorsport

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ska P 187

Well-known member
Pfff ik had hoop voor Botas, maar als je er een halve GP over doet om Alonso voorbij te komen, dan ben je geen ekte. Ik laat hem vallen als ware het HSV was.
 

JMD

Well-known member
Mooi om te weten dat opzettelijk iemand aanrijden onder safetycar maar 10 seconden stop and go waard is.
Precies.
En Vettel weet nu dus ook dat een braketest gewoon toegestaan is als de lampen uitzijn. Die gaat Hamilton daar een keer voor terugbetalen.

Hamilton en Vettel nu bij elkaar. Mooi.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Bottas had hier ook niet zo mogen rijden. Eerst Raikkonen de vernieling inrijden en op een dikke ronde achterstand en door alle SC's en de rode vlag er ineens weer bij zitten, zonder straf.
 

Ska P 187

Well-known member
Waarom blijven Perez en Raikkonen eigenlijk rijden, is het niet slimmer om de motor te sparen of hebben ze data nodig?
 

JMD

Well-known member
Waarom blijven Perez en Raikkonen eigenlijk rijden, is het niet slimmer om de motor te sparen of hebben ze data nodig?

Ik denk dat ze hopen op veel uitvallers, en daardoor alsnog punten. Daar leek zo rond de 20e ronde ook sprake van...
 

JMD

Well-known member
Gebroken stoel, gebroken achterwielophanging, losse headrest... Wat gebeurt er hier vandaag???
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan