Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Ik wil nog niet al te negatief doen maar ik ben niet heel erg enthousiast tot nu toe maar goed, het zegt ook allemaal niet zo heel veel. Ik vrees dat er de eerste paar races weinig eer te behalen valt voor RB.
Mooi zo. Weg bij die saaie (Tilke)-circuits in gebieden zonder F1-historie.
Qua Tilke mag wat mij betreft bv wel Austin en Maleisi? blijven, dat zijn echte aanwinsten, Tilke heeft zeker niet altijd misgeschoten, maar heeft zeker ook een hoop bagger opgeleverd (Korea, India, Valencia...). Turkije mag wat mij betreft ook wel terug.
Verder gewoon veel 'old-school' circuits doen, dus bv Imola.
Hier nog 1. Ik ga er inmiddels vanuit dat het dit jaar weer copy paste wordt van vorig jaar. RB zal Ferrari in de loop van het jaar wellicht weer inhalen maar de motor van MB zal gewoon weer 50 tot 100 PK meer hebben dan de rest.
Kijken of Max 5e kan worden dit jaar.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.