Niet mee eens. Max moet winnen!
+1!
Niet mee eens. Max moet winnen!
Link doet het niet.
Daar zijn al een hoop grappen over gemaakt, lijkt wel een stofzuiger. Functie is nog onduidelijk, men vermoedt een S-duct (S-vormige luchtinlaat voor betere aerodynamica)
S-duct is nog steeds toegestaan. Zal misschien over de F-duct zijn gegaan, die in 2011 is verboden (vondst van McLaren die zorgde voor minder druk op de achtervleugel op rechte stukken)Oke, ik meen me een Duitstalig artikel te herinneren waarin stond dat dit niet toegestaan is.
Vorig jaar was Ferrari ook het snelst na 8 dagen testen. Zegt allemaal nog niet zo veel. Red Bull zat vorig jaar achter Ferrari, Mercedes, Force India, Toro Rosso en Williams. Nu al derde tijd en tweede achtereenvolgende dag hoogste topsnelheid. Verwachting is ook dat Red Bull qua aerodynamica met een vrij basic auto rijdt en dat er in Melbourne nog een en ander aangeschroefd wordt. Ik heb er wel vertrouwen in.Het valt me op dat Ferrari wel heel rap snelle ronden rijdt.
Haas is ook opvallend snel.
Ik heb het gevoel dat er bij de top drie niet zoveel verandert. Daar achter kan Sauber wel eens de rode lantaarn krijgen.Vorig jaar was Ferrari ook het snelst na 8 dagen testen. Zegt allemaal nog niet zo veel. Red Bull zat vorig jaar achter Ferrari, Mercedes, Force India, Toro Rosso en Williams. Nu al derde tijd en tweede achtereenvolgende dag hoogste topsnelheid. Verwachting is ook dat Red Bull qua aerodynamica met een vrij basic auto rijdt en dat er in Melbourne nog een en ander aangeschroefd wordt. Ik heb er wel vertrouwen in.
Tot dusver draait Ferrari erg goed. Ik ben erg benieuwd hoe de krachtverhoudingen liggen in Australi?.