The super swede :rumcolaa::duim::duim:Ronnie Peterson natuurlijk, dat weet ik dan wel weer.
The super swede :rumcolaa::duim::duim:Ronnie Peterson natuurlijk, dat weet ik dan wel weer.
Streuer en Schnieders, maar die hebben ook met het oerlelijke Barclays gereden.Die sponsor doet me meer denken aan een zijspan.
Is er van deze superheld nog ergens een docu te zien?The super swede :rumcolaa::duim::duim:
Ik krijg ook weer trek :rumcolaa::werder:Ik denk dat ik vanaf maandag weer ga roken.
Deze van SkySports is wel de moeite waard om te kijkenIs er van deze superheld nog ergens een docu te zien?
"En daar zijn ze weg, op een machine met een cilinderinhoud van 2 borrelglaasjes"En door het commentaar van Hans Kiviet natuurlijk.
TT Circuit Assen staat open voor organisatie Formule 1-race
http://nl.motorsport.com/f1/news/tt-circuit-assen-staat-open-voor-organisatie-formule-1-race-857287/
Krijgen we er drie? Ik begreep dat Bernard van Oranje Zandvoort weer aan een F1 race wil hebben en Almere is ook al bezig.
GP van Nederland, GP Noordzee en GP zuiderzee .
Dat kan prima. Zet je ze ook nog achter elkaar of in het begin van het seizoen of aan het einde van het seizoen. Dat scheelt reiskosten en de kans op een regenrace is zeer groot.