F1 en andere motorsport

Status
Niet open voor verdere reacties.

Janssen

Well-known member
En deze mag dan ook niet ontbreken.

Alonso_US-GP_2004.jpg
 

gevegt

Well-known member
Jack Middelburg, Barry Sheene en Randy Mamola zijn voor mij nog steeds echte helden. Vooral omdat ze in de regen iedereen naar huis reden.
En door het commentaar van Hans Kiviet natuurlijk.
 

gevegt

Well-known member
Tijdens het zappen zie ik Arie nog even winnen.
By far de beste Nederlandse coureur tot nu toe.
 

JMD

Well-known member
Paul Ricard komt vanaf 2018 weer terug op de kalender. Voor het eerst in 10 jaar dan weer een GP van Frankrijk. Tot 1990 werd de Franse GP altijd gehouden op dat circuit, daarna ging het naar Magny Cours.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Krijgen we er drie? Ik begreep dat Bernard van Oranje Zandvoort weer aan een F1 race wil hebben en Almere is ook al bezig.
 

SanMark.

Well-known member
Krijgen we er drie? Ik begreep dat Bernard van Oranje Zandvoort weer aan een F1 race wil hebben en Almere is ook al bezig.

GP van Nederland, GP Noordzee en GP zuiderzee .

Dat kan prima. Zet je ze ook nog achter elkaar of in het begin van het seizoen of aan het einde van het seizoen. Dat scheelt reiskosten en de kans op een regenrace is zeer groot.
 

JMD

Well-known member
GP van Nederland, GP Noordzee en GP zuiderzee .

Dat kan prima. Zet je ze ook nog achter elkaar of in het begin van het seizoen of aan het einde van het seizoen. Dat scheelt reiskosten en de kans op een regenrace is zeer groot.

Of GP van West Nederland, GP van Oost Nederland en GP van Lelijk Nederland ofzo.
Je plan klinkt verder goed. Bel jij Bernie even?? ;)

Misschien kan RSDG sponsoren, kan ie in eigen land Max afzeiken. :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan