gevegt
Well-known member
Wat is daar mis mee dan?
Helemaal niks.
Hoezo denk je dat er wat mis mee is?
Wat is daar mis mee dan?
Het gaat mij erom dat al dat gegeil op hem mijn inziens een beetje overdreven is. Hij zal aardig kunnen racen maar de garantie dat het een wereldtopper wordt heb je gewoonweg niet. En daar gaan de meesten op dit forum wel van uit. Mijn persoon dus niet, dat moge duidelijk zijn.Jij ziet niet wat er gebeurt en hebt de ballen verstand van de autoracesport. Kun je wel scheitlollig gaan posten, maar de toegevoegde waarde in dit topic is nul komma nul. Over Max Verstappen wordt momenteel meer gesproken dan over Vettel en Hamilton, zowel nationaal als internationaal, hij is de man over wie gesproken wordt in F1 en degene die F1 weer interessant maakt om naar te kijken. En dat zijn niet alleen de Nederlandse fanboys die dat zeggen.
Dat onderdeel beheers ik prima
Maar geilen jullie vooral verder. Vieze mannetjes....
Het gaat mij erom dat al dat gegeil op hem mijn inziens een beetje overdreven is. Hij zal aardig kunnen racen maar de garantie dat het een wereldtopper wordt heb je gewoonweg niet. En daar gaan de meesten op dit forum wel van uit. Mijn persoon dus niet, dat moge duidelijk zijn.
Jij ziet niet wat er gebeurt en hebt de ballen verstand van de autoracesport. Kun je wel scheitlollig gaan posten, maar de toegevoegde waarde in dit topic is nul komma nul. Over Max Verstappen wordt momenteel meer gesproken dan over Vettel en Hamilton, zowel nationaal als internationaal, hij is de man over wie gesproken wordt in F1 en degene die F1 weer interessant maakt om naar te kijken. En dat zijn niet alleen de Nederlandse fanboys die dat zeggen.
Toro Rosso got short-changed. Sainz was running comfortably in the top seven until the left rear wheel stuck during his pit stop, dropping him to 13th. He fought back well to eighth, but could not resist Ericsson, who was on fresher soft tyres, in the closing stages. Nevertheless, ninth on his debut was impressive. Verstappen, who at 17 became F1's youngest-ever starter, also impressed with a controlled early run on mediums which promised a charge on softs in the final stint. Sadly, smoke in the cockpit obliged him to retire.
The Toro Rosso rookies had a great race in which they battled hard with each other hard - as well as anyone else around them - as their pit calls ebbed and flowed. Both acquitted themselves well to net another 10 points for the team, with Verstappen also becoming the youngest-ever world championship points scorer with the final unlapped position, seventh. At 17 years, 5 months and 27 days, his record will take some beating. Sainz followed him home in eighth, a second points score in as many races for the Spanish rookie.
Toro Rosso had a bruising race, which began to go wrong when medium-shod Sainz spun in Turn 1 on the second lap. That ruined his afternoon, and it was further hampered by an intermittent gearbox problem that lost him further ground. His fastest lap of 1m 42.652s was third overall, however, and though set relatively late in the race indicated perhaps the STR10's latent potential.
By contrast Verstappen was right in the thick of things, fighting with the likes of Ricciardo and the Saubers, and was set for a strong eighth when his engine broke on the pit straight on the 53rd lap.
Toro Rosso had a horrible race. Sainz was penalised five seconds even before the start for failing to go fast enough during the reconnaissance laps, and later retired when he intimated a wheel had worked loose following his second stop. Verstappen didn't last much longer before his STR10, already delayed by a tardy first stop, was claimed by an electrical fault. The result drops Toro Rosso behind Lotus and into seventh in the constructors' championship.
Both drivers knew their fast qualifying times wouldn't help them come the race, but even they were surprised how quickly others gobbled them up as they struggled with their STR10s on full tanks. Things got better as the race progressed, but Verstappen used his tyres too soon and paid the price; Sainz preserved his rubber then pushed really hard in the closing stages, jumping both his team mate and Kvyat - the latter on the last lap - to claim ninth on his home ground.
Besides Hamilton, Verstappen was the star of the show. He was pushing along hard in eighth on merit then took seventh when Perez pitted, but a long stop when the right rear wheel wouldn?t go on properly cost him 27s. He fought back from that, then used a set of supersoft tyres fitted on lap 46 to really claw his way back towards the points. He cleverly latched on to Vettel and slipped past rivals when the Ferrari driver lapped then, but eventually came unstuck when he went over Grosjean?s rear wheel under braking for Ste Devote. That was the incident that turned the race, and for the accident he received a five-place grid penalty for the next round in Canada. Sainz did a fine job not just to climb to the final point after starting from the pit lane, but also to make a set of soft Pirellis last from the 12th to the 78th lap.
Toro Rosso, like Red Bull, lacked pace, mainly because of Renault?s woeful straight-line performance. If Monaco had been good for them, Montreal assuredly was not, simple as that.
Once again Verstappen was in fabulous form and was one of the stars of the race with his passing moves and refusal to be beaten. His fight with Maldonado was spectacular, hard and entertaining, despite his tyres being finished. Had he not got caught up behind stable mate Kvyat for two laps, he might just have held on to what would have been a deserved seventh place. Sainz was less forceful and earned himself a pit lane speeding penalty, which was understandable as he was departing after a delay with a wheel during his tyre change, but in any case he didn't go the distance after suffering power loss.
Deze post van Friesland staat ongeveer haaks op jou mening over Verstappen. En toch is het een goeie post. Dus...Goeie post met goeie voorbeelden. We gaan t komende jaren wel zien met Max.
Deze post van Friesland staat ongeveer haaks op jou mening over Verstappen. En toch is het een goeie post. Dus...
Misschien lees je de verkeerde kranten, maar waar het motorsport magazines en motorsport gerelateerde websites betreft is Max echt booming, de twee andere rookies Nasr en Sainz krijgen slechts in de zijlijn wat aandacht. Met name in de Engelse en Duitse pers is er heel veel over Max te lezen. Kijk BBC en Sky Sports en ook daar krijgt Max bovengemiddeld veel aandacht. Zelfs CNN heeft een documentaire aan hem gewijd. Natuurlijk is hij er nog lang niet en er is ook niemand die dat zegt, maar dat het een uitzonderlijk talent is staat echt wel vast.Wat een onzin, in Spanje komt hij alleen voorbij in de commentaren omdat hij teammaat van Sainz is en verder als hij een keer iemand inhaalt, ingehaald wordt, of uitvalt op wat voor manier dan ook. En dat is dus met elke rijder zo.
en natuurlijk krijgt een nieuwe rijder wat meer de spotlights op m en zal hij een interviewtje meer krijgen en geven als een gelouterde coureur. Normaal. Verder moet hij het ALLEMAAL nog bewijzen.
Ik stoor me een beetje aan mensen die na 20 jaar weer eens een keer formule 1 gaan kijken en beweren dat ze een coureur over water hebben zien rijden en bovendien kritiek, okay niet van echt hoog niveau noem het een paar porretjes, totaal niet kunnen hebben. Doe normaal, please. Doet mij aan Oranje supporters denken.
Laat hem zijn teamgenoot eerst maar eens verslaan over het hele seizoen bekeken. Doet hij dat dan is hij goed op weg, maar er nog lang niet.
Wanneer je daarmee doelt op RSDG dan sla je de plank wel volkomen mis met "plagerige manier" want het is gewoon een beroepszuiger; ik heb hem al een aardig tijdje op blokkade staan en zie zijn posts alleen nog maar als hij wordt gequote en veel beter is het niet geworden. Maar hem blokkeren heeft het forum wel een stuk leuker gemaakt voor me.Waar ik slecht tegen kan is dat wanneer iemand op een plagerige manier de boel een beetje op stelten zet er massaal op hem gesprongen wordt en er zelfs verzoeken zijn geweest tot oprotten en bannen.
Daar krijg ik jeuk van
Dan zijn ze in Spanje aardig zelfingenomen; ik kijk F1 alleen maar op BBC en Sky en daar krijgt Verstappen in verhouding heel veel aandacht en die zenders hebben geen Nederlandse chauvinisten achter de knoppen.Wat een onzin, in Spanje komt hij alleen voorbij in de commentaren omdat hij teammaat van Sainz is en verder als hij een keer iemand inhaalt, ingehaald wordt, of uitvalt op wat voor manier dan ook. En dat is dus met elke rijder zo.
En een erkent drugsgebruiker.Ik denk dat hij een Sainz fanboy is, het is toch een halve Spanjool tenslotte
Neehoor Satyr. Dat onderdeel beheers ik prima. Maar geilen jullie vooral verder. Vieze mannetjes....