Shayman
New member
Via laptop naar de tv gaat dat prima hoor.Maar Sky is volgens mij in Nederland niet te volgen.
Via laptop naar de tv gaat dat prima hoor.Maar Sky is volgens mij in Nederland niet te volgen.
Maar Sky is volgens mij in Nederland niet te volgen.
@gevegt: Verstappen deed zo ongeveer was Grosjean in Monaco deed. Liften.
Er was genoeg te beleven.Was het nog een leuke race de 2e helft? Ik ben letterlijk in slaap gevallen.
Vergeleken van Red Bull heeft Torro Rosso dit jaar wel een geweldige auto gebouwd.
Omdat Mol het gezegd heeft ben ik het er niet mee eens.Zoals Mol terecht aangaf: als er een Mercedesmotor in had gezeten had TR dit jaar bij de beste 3 teams gehoord.
Omdat Mol het gezegd heeft ben ik het er niet mee eens.
Haha....
Ook geen Molliefhebber zo te lezen???
Dit was zo ongeveer het enig juiste wat hij vanmiddag zei.
http://www.ad.nl/ad/nl/1020/Formule...erstappen-ging-te-ver-maar-dat-is-prima.dhtml
Kan ie ook wel aan zijn teamgenoot uitleggen, die deed in Monaco precies het tegenovergestelde...
Mol is een betweter met slechte ogen en een veel te hoog suikergehalte, die zijn antipathie jegens meerdere coureurs en teams al jaren vrijuit roeptoetert. Dat vind ik nog niet eens zo erg, maar hij gaat er ook nog prat op dat hij er verstand van heeft. Allard Kalf heeft hem in het verleden vaak genoeg op zijn nummer gezet en daarom heeft meneer Mol hem er ooit eruit geflikkerd. Helaas hebben ze later voor het geld de vrede weer getekend en daarom zit die uber lul er nog.
Mol is een betweter met slechte ogen en een veel te hoog suikergehalte, die zijn antipathie jegens meerdere coureurs en teams al jaren vrijuit roeptoetert. Dat vind ik nog niet eens zo erg, maar hij gaat er ook nog prat op dat hij er verstand van heeft. Allard Kalf heeft hem in het verleden vaak genoeg op zijn nummer gezet en daarom heeft meneer Mol hem er ooit eruit geflikkerd. Helaas hebben ze later voor het geld de vrede weer getekend en daarom zit die uber lul er nog.