Eef de Kip
Well-known member
Het ging toch binnen de regels?
Het ging toch binnen de regels?
Maar als het tegen de regels is was hij toch wel voor bestraft geworden? Overigens heb ik het moment van slingeren niet gezien hoor, alleen dat Verstappen 1 keer van zijn lijn ging om 'm te blocken maar dit is volgens mij gewoon binnen het toelaatbare.
Ik vraag me nog steeds af, maakte Max nu zijn tweede stop vlak na die crash of niet? Mol zei dat hem dat de aansluiting met Vettel kostte en dat het pech was, omdat gelijk erna rood gevlagd werd.
Volgens mij ging hij pas weer in ronde 28.
Precies. Hij ging een keer van zijn lijn en dat was het. Ook die andere was op het randje.
Ik vraag me nog steeds af, maakte Max nu zijn tweede stop vlak na die crash of niet? Mol zei dat hem dat de aansluiting met Vettel kostte en dat het pech was, omdat gelijk erna rood gevlagd werd.
Lauda moet trouwens zijn oren niet in andermans zaken steken.
De laatste stint was aan zijn rondetijden trouwens niet te zien dat zijn bodemplaat kapot was.
Kun je nagaan hoe snel die was geweest met een goede bodemplaat.
Dan had hij natuurlijk gewonnen.
Dat was lastig geweest maar in de punten had hij zeker gereden. Hij eindigt nu op 71 seconden dus laat het een seconde per rondje zijn geweest wat hij verloor door die bodemplaat, dan had hij denk ik toch een seconde of 35 sneller kunnen zijn.
Dus toch, ik heb dat hele slingeren niet gezien eerlijk gezegd, me dunkt dat de wedstrijdleiding daar wel voor in grijpt. Verder heb ik gewoon de indruk dat Verstappen gewoon op de grens van het toelaatbare rijdt en zolang hij geen penaltys krijgt lijkt me dat voldoende bewijs. Dat hij er wellicht geen vrienden mee maakt lijkt me al helemaal niet relevant in dit wereldje.
I hate to say it maar gevegt heeft in deze wel gelijk. Hier had Max wel degelijk een penalty verdient. Raikkonen had hier absoluut een punt.
Dit weekend was er iemand die nu niet al te veel ervaring had ( ik ben zijn naam zelfs even kwijt ). Komt bij dat de regels het hele seizoen over blokken in de remzone al discutabel zijn.Waarom dan, hij wijkt 1 keer van zijn lijn af, precies zoals het mag. Dat blijkt ook wel want hij is hier ook niet voor bestraft. Zou het niet kunnen dat de stewards/marshals er iets meer kijk op hebben dan wij? Nogmaals, hij rijdt gewoon binnen de grenzen van het toelaatbare en dat dat wrevel wekt bij de gevestigde orde is hun probleem.