De Jos in Max komt wat veel naar boven de laatste tijd. Oppassen dat-ie niet te onstuimig wordt.
Gelukkig maar. Ik begon me al zorgen te maken.Dat gebeurt al behoorlijk op het prachtige WWW.
Ik volg deze sport niet echt maar ik begrijp dat Verstappen gefaald heeft vandaag ?
Lauda chargeert hier, maar er zit w?l een kern van waarheid in.
Ik zat mij gisteren te realiseren dat Verstappen een vervelende coureur (aan het worden) is.
Ik denk dat de meesten gewoon vooral de spontane jongen zien als het goed gaat en dat ze hem dus nog niet kennen bij een beetje tegenslag. Ik vind het wel jammer hoor, want winnen is 1 ding, maar als je een keer verliest dan moet je dat ook kunnen. Aan de andere kant zal deze mentaliteit hem een eind hebben geholpen met hetgeen hij al bereikt heeft. Als je zo slecht tegen verliezen kan, is dat weer een extra motivatie om te winnen.Max heeft dat precies dat wat Jos heeft/had, namelijk dat er wat draadjes doorbranden zodra hij aan het verliezen is.
Ik snap de "verontwaardiging" dan ook niet zo. Iedereen weet dat dit de aard van het beestje is. Uiteindelijk is allemaal gewoon tuig.
Overigens is dat wel precies wat deze F1 nodig had.
Lauda chargeert hier, maar er zit w?l een kern van waarheid in.
Ik zat mij gisteren te realiseren dat Verstappen een vervelende coureur (aan het worden) is.
http://www.rtl.de/cms/niki-lauda-fordert-max-verstappen-gehoert-in-die-psychatrie-3067674.html