F1 en andere motorsport

Status
Niet open voor verdere reacties.

Eef de Kip

Well-known member
Ook kut met die kutbuitjes, laat het nou gewoon is regenen of laat het droog blijven. Elke keer die klotebuien van een paar minuten.

Eef de Kip

Well-known member
Godgloeiende, ik dacht na Q2 dat hij echt kansen had op de eerste startrij gezien de penaltys van Vettel en Rosberg, begin je alsnog als 8e, da's toch een tegenvaller.

Ivanhoe

Active member
Je hebt gelijk, het waren Verstappen, Rosberg, Button, Ricciardo en Bottas met 1 flying lap, de helft van het veld

PES5

Administrator
Forumleiding
Je hebt gelijk, het waren Verstappen, Rosberg, Button, Ricciardo en Bottas met 1 flying lap, de helft van het veld

Kun je dat ergens zien? Bottas was toch na Hulkenberg de eerste op US?

Rosberg ook geloof ik en Button sowieso ook. De klok stond op startf/finish toen dat hele rijtje een tijd neerzette en toen Max over SF kwam, stond de tijd op nul. Die anderen, op Ric na geloof, zetten daarna allemaal nog een tijd neer.

Ivanhoe

Active member
Ja op live timing van de F1 app kan ik zien hoeveel rondjes ze hebben gereden op hun banden, er waren er 5 met 3 ronden, dat is met de in- en outlap dus 1 flying lap, de rest had 4 ronden

PES5

Administrator
Forumleiding
Ja op live timing van de F1 app kan ik zien hoeveel rondjes ze hebben gereden op hun banden, er waren er 5 met 3 ronden, dat is met de in- en outlap dus 1 flying lap.

Dat is dan zeer apart. Ik meen toch met eigen ogen gezien te hebben dat ze een tweede keer een tijd neerzetten op de US. Ik ga nog eens terugspoelen.

Ivanhoe

Active member
We kunnen het straks op FIA website zien, volgens de F1 app waren het er meer, maar die is niet altijd betrouwbaar.

Bestaat niet meer

Well-known member
ik volgde het ook op live timing van de f1 site, maar die werkte ook niet in q3, toen er al op ultrasofts gereden werd en tijden neer waren gezet stonden daar nog de tijden op inters.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan