JMD
Well-known member
Ja, ivm ongeval afgelopen vrijdag
Ik zag vrijdag de beelden van die crash en toen viel het me idd op dat ze nog op de oude layout reden...
En net zag ikze ineens de nieuwe gebruiken.
Ja, ivm ongeval afgelopen vrijdag
Langzamer en dan vooral in de bochten, maar ik heb zoveel meer respect voor deze gasten.gekke vraag maar zij die brommers sneller of langzamer dan de F1?
Acceleratie is ongeveer gelijk, maar omdat een F1 auto downforce cre?ert zijn ze in de bochten vele malen sneller.gekke vraag maar zij die brommers sneller of langzamer dan de F1?
Enorm verschil in de remmen ook, een F1 bolide zit in 1.5 sec van 160-0, moto GP in 4 seconden, daar wint een F1 auto enorm veel op in een ronde. Vaak gelezen dat coureurs die voor het eerst in een F1 auto reden de remmen het indrukwekkendst vonden, veel meer dan acceleratie en topsnelheid.Acceleratie is ongeveer gelijk, maar omdat een F1 auto downforce cre?ert zijn ze in de bochten vele malen sneller.
Enorm verschil in de remmen ook, een F1 bolide zit in 1.5 sec van 160-0, moto GP in 4 seconden, daar wint een F1 auto enorm veel op in een ronde. Vaak gelezen dat coureurs die voor het eerst in een F1 auto reden de remmen het indrukwekkendst vonden, veel meer dan acceleratie en topsnelheid.
Klopt.Was wel blij dat ik het vanaf waar ik woon met de fiets in half uurtje kan doen. Als ik op foto's zie hoe druk het ook op station Zandvoort was dan is zeker de infrastructuur rond Zandvoort de reden dat F1 daar nooit meer zal komen.