Wow, wat een laastste rondes...
Die nummers boven de tankingang, is dat het aantal gallon dat nog in die tank zit?
Op de auto bedoel je?
Dat is het nummer en ze laten er op zien hoeveel ronden nog.
Nee, hoeveel er nog te gaan zijn met de auto.Hoeveel ronden ze nog kunnen rijden voor dat ie moet tanken bedoel je?
Maar dan is toch voor iedereen (ook concurrentie) duidelijk hoe lang hij nog door kan rijden?
Maareh, dat was echt tof. Eerste keer dat ik voor een Indycar race volledig gezien heb. Zijn de andere races in deze klasse ook de moeite waard om te blijven volgen?
Nee dit is m.
Daytona is ook top, maar da?s Nascar gaat echter ook knoerthard.
Op de andere circuits rijden ze niet met dezelfde auto.Alle ovalraces qua spanning sowieso, heb je dezelfde intensiteit en spanning, maar indy blijft het mooist.
Persoonlijk vind ik Indy op gewone circuits wat minder, deze auto's zijn gemaakt om op topsnelheid te rijden.
Op de andere circuits rijden ze niet met dezelfde auto.
Maareh, dat was echt tof. Eerste keer dat ik een Indycar race volledig gezien heb. Zijn de andere races in deze klasse ook de moeite waard om te blijven volgen?
Het mooie van deze klasse is dat de auto's onderling niet zoveel verschillen. Komt bij dat ze in Amerika er soms onnodig een gele vlag uitgooien om de auto's weer dichter bij elkaar te brengen.
Alles voor de fans, is hun motto.