F1 en andere motorsport

Status
Niet open voor verdere reacties.

JMD

Well-known member
Wow, wat een laastste rondes...

Die nummers boven de tankingang, is dat het aantal gallon dat nog in die tank zit?
 

JMD

Well-known member
Op de auto bedoel je?
Dat is het nummer en ze laten er op zien hoeveel ronden nog.

Hoeveel ronden ze nog kunnen rijden voor dat ie moet tanken bedoel je?
Maar dan is toch voor iedereen (ook concurrentie) duidelijk hoe lang hij nog door kan rijden?
 

gevegt

Well-known member
Hoeveel ronden ze nog kunnen rijden voor dat ie moet tanken bedoel je?
Maar dan is toch voor iedereen (ook concurrentie) duidelijk hoe lang hij nog door kan rijden?
Nee, hoeveel er nog te gaan zijn met de auto.

Volgens mij laten ze ook zien of hij een ronde achter staat.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Maareh, dat was echt tof. Eerste keer dat ik een Indycar race volledig gezien heb. Zijn de andere races in deze klasse ook de moeite waard om te blijven volgen?
 

JMD

Well-known member
Maareh, dat was echt tof. Eerste keer dat ik voor een Indycar race volledig gezien heb. Zijn de andere races in deze klasse ook de moeite waard om te blijven volgen?

Alle ovalraces qua spanning sowieso, heb je dezelfde intensiteit en spanning, maar indy blijft het mooist.

Persoonlijk vind ik Indy op gewone circuits wat minder, deze auto's zijn gemaakt om op topsnelheid te rijden.
 

gevegt

Well-known member
Alle ovalraces qua spanning sowieso, heb je dezelfde intensiteit en spanning, maar indy blijft het mooist.

Persoonlijk vind ik Indy op gewone circuits wat minder, deze auto's zijn gemaakt om op topsnelheid te rijden.
Op de andere circuits rijden ze niet met dezelfde auto.
 

JMD

Well-known member
Op de andere circuits rijden ze niet met dezelfde auto.

Weet ik, maar toch vind ik ze daar er niet zo snel uit zien als F1. Kwestie van visueel bedrog denk ik...


Overigens, over 3 weken is het 3e mooie evenement op de autosportkalender: 24uur van le Mans, samen met Monaco en Indy de mooiste autoraces
 

gevegt

Well-known member
Maareh, dat was echt tof. Eerste keer dat ik een Indycar race volledig gezien heb. Zijn de andere races in deze klasse ook de moeite waard om te blijven volgen?

Het mooie van deze klasse is dat de auto's onderling niet zoveel verschillen. Komt bij dat ze in Amerika er soms onnodig een gele vlag uitgooien om de auto's weer dichter bij elkaar te brengen.
Alles voor de fans, is hun motto.
 

Ska P 187

Well-known member
Aan F1 kan het gewoon niet tippen, maar ach als je met plezier naar DTM en WTC kijkt dan is Indy en Nascar ook wel te pruimen.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Het mooie van deze klasse is dat de auto's onderling niet zoveel verschillen. Komt bij dat ze in Amerika er soms onnodig een gele vlag uitgooien om de auto's weer dichter bij elkaar te brengen.
Alles voor de fans, is hun motto.

Dat viel me vooral op ja. Ze zeiden in de voorbeschouwing wel dat er een stuk of 20 mensen konden winnen vandaag. Toen dacht ik nog, ja tuurlijk. Maar omdat er weinig verschil zit tussen de auto's, was dat nog echt zo ook. Andere discipline dan de Formule 1, maar zeker leuk om een keer gezien te hebben. Wellicht dat ik er bij een andere race weer een keer voor ga zitten.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan