F1 en andere motorsport

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ivanhoe

Active member
Klopt, maar dat was nog niet echt een regenrace, ze reden op intermediates. Maar dat Max goed is in de regen staat vast, maar er zijn er nog een paar in F1 die zich goed kunnen redden op een natte baan.
 

gevegt

Well-known member
Ik zal zijn legendarische regenrace in Maleisie in de Arrows nooit vergeten. Geweldig was dat.

Die is echt onvergetelijk.
Volgens mij reed hij ook twee keer naar voren in Brazili?. Zijn debuut en viel toen met pech uit in de Footwork en later nog een keer in de Arrows. Die laatste had hij op het podium kunnen komen als hij net iets rustiger aan had gedaan. Een reporter vroeg toen aan Tom Walkinshaw of het een probleem met de wagen was, waarop hij antwoorde"No, the problem was his right foot".
 

Ivanhoe

Active member
Haha, ja Jos had net wat minder controle over z'n rechtervoet dan Max. Tom Walkinshaw inderdaad, was de man al bijna vergeten. Mooie tijden.
 

Ivanhoe

Active member
Over mooie tijden gesproken, ken je deze ook nog uit Jos z'n Tyrrell tijd? Ze hadden er extra spiegels opgezet Voor meer downforce :D

Tyrrell-025.jpg
 

Bijlagen

  • image.jpg
    image.jpg
    17,4 KB · Weergaven: 0
Laatst bewerkt:

gevegt

Well-known member
Haha, ja die ken ik nog. Tyrrell kwam wel vaker met leuke idee?n.

Als het was blijven regenen in Malaysie, had Jas dan op het podium gestaan?


 

Ivanhoe

Active member
Op zeker, zoals Schumi al aangaf, "jos was flying!". Geweldig om die 3 liter V10's te horen janken, oordoppen verplicht destijds, toch anders dan die 1.6-jes van tegenwoordig
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Ik ken die namen beter dan wat er nu rijdt. Fischicella was ook een goede regenrijder.

edit: hah, Raikkonen in een Sauber toen
 

Janssen

Well-known member
Walker mis ook nog weleens.

Dat janken van een V12 vond ik toch nog het mooiste.

Weet nog dat ik in '94 naar Spa ging en de gratis oordopjes bij de ingang niet aannam. Wist ik veel.

Half uur later stond ik wc papier in m'n oren te proppen.
 

gevegt

Well-known member
Weet nog dat ik in '94 naar Spa ging en de gratis oordopjes bij de ingang niet aannam. Wist ik veel.

Half uur later stond ik wc papier in m'n oren te proppen.
Haha, begin jaren negentig stond ik op Spa vlak na de mooiste bocht van de wereld en kreeg kippenvel als een Ferrari langskwam. Qua geluid leek het wel of ze tien seconden sneller waren. In werkelijkheid waren ze 2 seconden trager.
Minimaal net zo mooi vond ik het als ze van het gas af gingen. Op Spa leek het wel of het begon te onweren.

Voor de liefhebbers. Wel je boxen op tien zetten.

 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan