JMD
Well-known member
Achterhaald dus.
Klopt. Maar dat is sowieso het geval met klantenmotoren.
Maar liever een doorontwikkelde Ferrarimotor dan een nieuwe Renault die continu ploft.
Achterhaald dus.
De Renault ploft bijna niet meer. Komt bij dat RB mede bepaalt hoever die ontwikkelt gaat worden als ze verder met Renault gaan ( lees hoeveel geld ze willen investeren ).Klopt. Maar dat is sowieso het geval met klantenmotoren.
Maar liever een doorontwikkelde Ferrarimotor dan een nieuwe Renault die continu ploft.
http://www.ad.nl/ad/nl/1020/Formule...estaan-Formule-1-race-in-Austin-onzeker.dhtml
Zonde, F1 leek door dit circuit eindelijk voet aan de grond te krijgen in de Verenigde Staten.
En wat blijft die Ecclestone een geldwolf...
Hoezo Texas draait de kraan toch dicht ?
Ja, klopt.
Maar Ecclestone wil zo'n grote hoeveelheid geld vangen om een race te mogen organiseren. De N?rburgring kon dat niet ophoesten, daarom was er dit jaar geen GP van Duitsland. Hetzelfde dreigt te gebeuren met Silverstone en Monza.
Een hoop van dat geld van Texas gaat linea recta in de zakken van Ecclestone, net als het TV geld.
De goede man heeft een geschat vermogen van 3,5 miljard dollar en gaf zijn ex 740 miljoen pond mee...
Stukje wel natuurlijk en zoals de beste circuiteigenaar zelf al aangeeft het is de staat Texas die de boel naait, al zullen zij er misschien er een andere berekening op los kunnen laten. Vind het wel een mooi circuit daar niet van, maar daar zijn er in de US wel meer van. Was een stratencircuit in New Jersey/York niet een natte droom van de beste Ernie.
Met circuits als Monza, Silvestone en bijvoorbeeld ook Spa vind ik het toch wat anders. Dit zijn circuits met historie die ook weer glamour en dus waarde aan de F1 zelf geven. Het is dus altijd zoeken naar een balans. Een beetje het idee (beetje gevoelsmatig) waarom Ajax meer tv geld krijgt als de Graafschap.
Ow ligt het er al? Heb je een linkje van een rondje ofzo? Ben wel benieuwd eigenlijk.
Zolang Max meedoet is geen enkel circuit saai.
�� Volg je Indycars? Was ongelooflijk spannend tot de laatste race dit jaar, Scott Dixon en JPM allebei evenveel punten, maar Scott Dixon 1 overwinning meer dan JPM en daarmee kampioen.Ik vind het geweldig hoe ver je interesse gaat. Ik zag je laatst ook reageren op dat filmpje.
Laatst nog even naar de loopbaan van Luyendijk gekeken. Geweldig wat die man heeft gepresteerd, en ik kreeg weer kippenvel zodra hij Jim Clark ter sprake bracht.
�� Volg je Indycars? Was ongelooflijk spannend tot de laatste race dit jaar, Scott Dixon en JPM allebei evenveel punten, maar Scott Dixon 1 overwinning meer dan JPM en daarmee kampioen.
https://en.wikipedia.org/wiki/Port_Imperial_Street_Circuit
Maakt gebruik van veel wegen die er al liggen idd, vandaar dat het een beetje lijkt op wat gevegt post.
Weer zo'n saai klotecircuit.