Net weer even de samenvatting gekeken want was inderdaad fantastisch!Deze race kan ik nog 100x kijken.
Echt geweldig.
De Spaanse combine die is ontstaan, doet me denken aan Hans Spaan die wereldkampioen kon worden, maar er door een paar Italianen er vakkundig van werd afgehouden zodat Capirosi de titel kon pakken.
Spaan sloeg toen ook letterlijk van zich af.
Net weer even de samenvatting gekeken want was inderdaad fantastisch!
Maar wat is die Rosberg een naar mannetje; Hamilton vierde z'n feestje met Vettel (concurrerend team) die het hem gewoon gunde terwijl Rosberg als een zure kleuter bijna stond te huilen terwijl hij zelf alles verkloot. Moet hij niet gewoon blij zijn met z'n paspoort want anders had hij nooit in een Mercedes gezeten zonder een taxi te bellen.
Je wordt er in de eerste bocht afgereden door je teamgenoot (want Hamilton stuurde expres naar buiten, terwijl hij al gewoon 1e lag, hierdoor verloor Rosberg veel plaatsen, anders had die gewoon 2e gelegen) en verspeelt dan uiteindelijk de zege door een eigen stomme fout en dan moet je blij gaan lopen doen omdat je teamgenoot kampioen is?
Rosberg heeft absoluut de kwaliteiten niet die Hamilton heeft, maar het heeft hem dit seizoen zeker in de 2e helft van het seizoen niet meegezeten. En verder ook wat eigen fouten, dus die man baalt gewoon.
Maar blijkbaar mag dat niet.
Nou, die eerste bocht van Hamilton was toch wel heel ruim.
Dus bijvoorbeeld, Senna was ook een sneu figuur?
Dat is wel een heel slechte vergelijking. In voetbal win je als team, in F1 is er maar 1 persoon die wint.
Lijkt mij toch eigenlijk wel helder dat die verhouding binnen Mercedes niet zo duidelijk is.