F1 en andere motorsport

Status
Niet open voor verdere reacties.

gevegt

Well-known member
Sainz heeft zoveel meer fouten gemaakt dan Max, reed vandaag zn auto ook weer de muur in in Q1, net als vorige week in Soichi. Max zijn snelheidsfout bij de VSC was een fout van het team trouwens
De fout van Sainz dit weekend is hem nauwelijks aan te rekenen. Bijna iedereen ging er daar min of meer van af.
Sainz reed wel gewoon een heel goede race met mooie inhaalacties.

Max doet het beter tijdens de race, maar het verschil is niet zo groot dan de punten doen vermoeden.

Max

Administrator
Forumleiding
Hij hoeft natuurlijk naar niemand te kijken. Hij heeft nu al bewezen dat hij erg goed is. Ik denk niet dat Kvyiat zijn stoeltje volgend seizoen moet inleveren. Zo heel slecht doet hij het ook niet en het geld is ook wel welkom.
Wat ik wel heel leuk en hoopvol vind is dat TR dit jaar de RB's regelmatig het vuur aan de schenen legt. Dat geeft toch wel iets voor Max om er volgend seizoen nog te blijven rijden.

Ik denk ook dat een jaartje TR en RB nog meer de vuur aan de schenen leggen helemaal niet verkeerd is.

Ivanhoe

Active member
De fout van Sainz dit weekend is hem nauwelijks aan te rekenen. Bijna iedereen ging er daar min of meer van af.
Sainz reed wel gewoon een heel goede race met mooie inhaalacties.

Max doet het beter tijdens de race, maar het verschil is niet zo groot dan de punten doen vermoeden.
Sainz ging daar te aggressief op de curbs en dat was zeker niet het punt waar er een hoop spinden, gewoon een fout van Sainz en die maakt Max echt veel minder.

gevegt

Well-known member
Sainz ging daar te aggressief op de curbs en dat was zeker niet het punt waar er een hoop spinden, gewoon een fout van Sainz en die maakt Max echt veel minder.
Aan de andere kant had Max weer geluk dat het harder begon te regennen waardoor hij op p8 mocht beginnen.

Ivanhoe

Active member
Wie zou er sneller geweest zijn dan? Volgens mij had Max juist pech dat er in het begin van Q2 2 x een gele vlag was tijdens een snelle ronde

gevegt

Well-known member
Wie zou er sneller geweest zijn dan? Volgens mij had Max juist pech dat er in het begin van Q2 2 x een gele vlag was tijdens een snelle ronde

Als ik afga op de eerste training, Sainz.
Maar jij en ik weten dat dat niet re?el is.
Sainz heeft nooit de kans gehad om de kwalificatie te rijdedn, dus dat gaat niet op.
Max bleef tijdens Q2 nog heel lang op de baan terwijl bijna iedereen naar binnen ging voor nieuwe banden in de hoop dat de baan sneller zou worden. Alonso kwam nog heel dichtbij.

Ivanhoe

Active member
Alonso had zijn tijd al heel vroeg in Q2 gezet, net als Bottas en Max. Alledrie konden hun tijd niet meer verbeteren door de hardere regen.

Ivanhoe

Active member
Maar bekijk het nog maar eens op BBC, begint nu ;-) Wat een geweldig intro is dat toch, muziek, beelden, alles klopt

gevegt

Well-known member
Alonso had zijn tijd al heel vroeg in Q2 gezet, net als Bottas en Max. Alledrie konden hun tijd niet meer verbeteren door de hardere regen.

Dus had hij voordeel omdat het bleef regenen.

Nog een paar minuten en de BBC gaat de race uitzenden. Nog een keer genieten!

gevegt

Well-known member
Voor degene die de start niet goed hebben gezien, let op Max die zelf uit het gewoel blijft ( en ook Alonso afhoudt ) en heel slim de binnenkant kiest.

gevegt

Well-known member
Ik heb helaas nog steeds geen beelden gezien hoe Vettel in een paar bochten zo ver naar voren komt.

gevegt

Well-known member
Het blijft leuk, de Duitsers spreken schande van de touche en de Engelsen doen het af als een race incident.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan