Excelsior Nieuws

JMD

Well-known member
De Faes van SC Heerenveen is slechter dan Mattheij. Ik hoop nog steeds op De Wijs, maar PSV lijkt opeens eigen jeugd in de selectie te willen hebben.

Tsja, jij loopt al tijden te klagen dat we niks met eigen jeugd doen. Doen we dat wel, is het weer niet goed. :p
 

Unregistere

Well-known member
Veel scoren doet Excelsior nog altijd niet in de voorbereiding. Mede daardoor zijn er nog wat versterkingen aangetrokken, waaronder de Belg Jinty Caenepeel (Eindhoven). Moet nog wel meer bij, lijkt mij. De groep is met 19 spelers nog altijd aan de krappe kant. De gewenste doelman Kostas Lamprou kwam uiteindelijk niet, omdat Ajax zich op het laatste moment nog voor hem meldde.
 

Batigoal

Well-known member
En men wilde doelman Davy Roef huren van Anderlecht, maar deze verkiest een verblijf in eigen land bij Waasland-Beveren. De zoektocht naar een nieuwe keeper gaat dus voort.

Excelsior is er wel in geslaagd een nieuwe verdediger te halen. Shane O'Neill is een Amerikaan die vorig jaar voor NAC uitkwam en hij heeft voor ??n jaar getekend.
 

Maasveld

Well-known member
Mitchel van der Gaag wil zijn aflopende contract niet verlengen. Hij zegt toe te zijn aan een nieuwe uitdaging.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Echt heel erg balen. En eigenlijk had ik het ook niet verwacht dat hij zou gaan.
 

Unregistere

Well-known member
Zal over belangstelling niet te klagen hebben.

Denk mee over zijn opvolger:

Poll: De opvolger voor Van der Gaag bij Excelsior wordt...
[*]Jean-Paul van Gastel
[*]Erwin Koeman
[*]Winston Bogarde
[*]Adrie Poldervaart
[*]Erwin van de Looi
[*]Peter Hyballa
[*]Ernest Faber
[*]Robert Molenaar
[*]Roy Hendriksen
[*]Alex Pastoor
[*]Sarina Wiegman
[*]Mike Snoei
[*]Peter van den Berg
[*]Sunday Oliseh
[*]Jeroen Rijsdijk
[*]John de Wolf
[*]Michael Reiziger
[*]Robert Maaskant
[*]Rogier Veenstra
[*]Anders, nl.
[sup]Tussenstand:[/sup]
results.cgi

[sup]Ook een poll maken? Klik hier[/sup]
 

Max

Administrator
Forumleiding
Zeker welkom in De Kuip. Maar gezien de fantasie bij de Feyenoord opleiding is onze volgende trainer Henk Fr?ser.
 

RickPSV

Active member
Voor het eerst dat ik Excelsior dit seizoen echt zie opbloeien, en voornamelijk dat ik de fans hoor. Mooi voor dat cluppie! Maar gauw een groter stadion... in 2023 de Kuip overnemen? :eek:mg: Maar zonder dollen, het is een leuk cluppie zo!
 

Maasveld

Well-known member
Voor het eerst dat ik Excelsior dit seizoen echt zie opbloeien, en voornamelijk dat ik de fans hoor. Mooi voor dat cluppie! Maar gauw een groter stadion... in 2023 de Kuip overnemen? :eek:mg: Maar zonder dollen, het is een leuk cluppie zo!
Een groter stadion zou de doodsteek zijn voor de club.
 
Bovenaan