'Clubs met die ondergrond hoeven mij niet te bellen'. Dat interpreteer ik toch wel als dat hij nooit trainer zou willen worden van een club op kunstgras.
Hmm, ik ben ouderwetser want ik wou al zeggen dat ze hem een briefje hadden gestuurd.Ferry de Haan heeft al ludiek gereageerd op dit feit, omdat meer mensen er over 'vallen'. Ze hebben Groenendijk niet gebeld, maar gemaild!
Benieuwd of 4x scheepsrecht is voor Groenendijk (ik hoop het voor Excelsior), want is eigenlijk overal gewoon mislukt, maar gezien zijn houdingen op tv denkt die van zichzelf dat die goed is.
Fischer verrast en verlengt bij Excelsior
Sander Fischer is ook volgend seizoen actief voor Excelsior. De 26-jarige centrumverdediger heeft zijn aflopende contract met een seizoen verlengd.
http://www.vi.nl/nieuws/fischer-verrast-en-verlengt-bij-excelsior.htm
Kan er niet te veel over zeggen, maar we waren dicht bij een overgang.
Wat een avond was dat zeg.
Reinoud was dus niet bepaald onder de indruk van zijn kwaliteiten.Ik stond naast 'm toen Reinoud aan 'm vroeg of ie niet als backup naar de Kuip wilde.
Alleen bij een goed salaris zei hij met een glimlach, maar ik had het idee dat Sandor meer ambitie had.
Voor Excelsior natuurlijk goed nieuws, voor dat niveau gewoon een prima verdediger.