Excelsior Nieuws

Unregistere

Well-known member
'Clubs met die ondergrond hoeven mij niet te bellen'. Dat interpreteer ik toch wel als dat hij nooit trainer zou willen worden van een club op kunstgras.

Ferry de Haan heeft al ludiek gereageerd op dit feit, omdat meer mensen er over 'vallen'. Ze hebben Groenendijk niet gebeld, maar gemaild!
 

Mommiej

Well-known member
Benieuwd of 4x scheepsrecht is voor Groenendijk (ik hoop het voor Excelsior), want is eigenlijk overal gewoon mislukt, maar gezien zijn houdingen op tv denkt die van zichzelf dat die goed is.
 

Batigoal

Well-known member
Benieuwd of 4x scheepsrecht is voor Groenendijk (ik hoop het voor Excelsior), want is eigenlijk overal gewoon mislukt, maar gezien zijn houdingen op tv denkt die van zichzelf dat die goed is.

Ik heb bij Groenendijk altijd het idee dat dat wel meevalt.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Zeer zeker verrassend. Kan volgens mij prima mee in de subtop van Nederland. En ik had hem eigenlijk ook opgeschreven als mogelijke back-up voor het Feyenoord centrum.

Nadat ook Bruins al verlengd had en Kuipers definitief is vastgelegd doet Excelsior toch prima zaken.
 

Unregistere

Well-known member
Prima zaak voor Excelsior. Ook wel verstandig van Fischer. Nog een goed seizoen draaien en de interesse neemt alleen maar toe. Beter dan overhaast een misschien wel verkeerde keuze maken.

Blijft wel een mooi verhaal, paar jaar geleden bijna afgeschreven als prof. Al was dat onterecht, maar toch.
 

Jozsef

New member
Excelsior Nieuws

Ik stond naast 'm toen Reinoud aan 'm vroeg of ie niet als backup naar de Kuip wilde.
Alleen bij een goed salaris zei hij met een glimlach, maar ik had het idee dat Sandor meer ambitie had.
Voor Excelsior natuurlijk goed nieuws, voor dat niveau gewoon een prima verdediger.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Hij beloofde Reinoud zelfs nog een mooie commissie van tien procent als hij het even voor hem ging regelen.
 

Reinoud

Well-known member
Kan er niet te veel over zeggen, maar we waren dicht bij een overgang.

Wat een avond was dat zeg.
 

Reinoud

Well-known member
Daar treedt ik niet over naar buiten Keff, niet netjes om over te praten. Daarbij komen zulke zaken altijd pas in biografie?n terug ;-)
 

Maasveld

Well-known member
Ik stond naast 'm toen Reinoud aan 'm vroeg of ie niet als backup naar de Kuip wilde.
Alleen bij een goed salaris zei hij met een glimlach, maar ik had het idee dat Sandor meer ambitie had.
Voor Excelsior natuurlijk goed nieuws, voor dat niveau gewoon een prima verdediger.
Reinoud was dus niet bepaald onder de indruk van zijn kwaliteiten.
 

Unregistere

Well-known member
Carlo de Reuver, vorig jaar waarschijnlijk de speler met het hoogste rendement in de eredivisie, mag een jaartje verhuurd worden. Benieuwd welke JL-club hem oppikt. Het is dat Sparta en Dordt al spitsen hebben, anders...
 
Bovenaan