Laat ik het anders stellen, ze doen alsof er financieel aardig wat mogelijk is.Ik geloof niet dat de bomen daar tot de hemel groeien.
Uiteindelijk is Coutinho altijd een vrij goede doelman gebleken toch? Niet heel erg opvallend, maar zeker niet bij de minderen in de Eredivisie. Ook Kurto is altijd wel een talent geweest, leuk voor hem dat hij het nu weet om te zetten in goede prestaties.Deed het bij Dordt prima. Hopelijk dat hij die lijn doorzet. Uiteindelijk viel Coutinho mij afgelopen seizoen niet mee. Vanwege een blessure of schorsing geloof ik uit de goal verdwenen waardoor Damen keepte, maar nadat hij weer in de goal mocht staan heeft hij wel een hoop ballen doorgelaten.
Komend seizoen vast wel eens op Woudestein gaan kijken als ik in Kralingen woon. Is het makkelijk aan kaarten komen?
Kurto gaat keepen bij Excelsior.
Zou zomaar kunnen natuurlijk bij Excelsior. Nog een trainer als Dijkhuizen vinden zal niet makkelijk zijn.Hij gaat voor drie op een rij .
Ik dacht dat hij stelliger was en had gezegd nooit trainer te worden van een club die op kunstgras speelt. Hier geeft hij aan dat het een dikke min is bij zijn afweging. Ik zie Excelsior overigens niet terugschakelen op kunstgras. Volgens mij wordt de mat vam Excelsior zeer intensief gebruikt door het gebrek aan velden voor de jeugd.