Excelsior Nieuws

Fabian

Active member
Natuurlijk is het een grotere club, maar daar moeten ze ook iedere stuiver omdraaien.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Faber heeft Roda JC afgezegd, maar dat schijnt te betekenen dat hij voor NEC kiest. Aldus het Eindhovens Dagblad.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Deed het bij Dordt prima. Hopelijk dat hij die lijn doorzet. Uiteindelijk viel Coutinho mij afgelopen seizoen niet mee. Vanwege een blessure of schorsing geloof ik uit de goal verdwenen waardoor Damen keepte, maar nadat hij weer in de goal mocht staan heeft hij wel een hoop ballen doorgelaten.
 

A345

New member
Deed het bij Dordt prima. Hopelijk dat hij die lijn doorzet. Uiteindelijk viel Coutinho mij afgelopen seizoen niet mee. Vanwege een blessure of schorsing geloof ik uit de goal verdwenen waardoor Damen keepte, maar nadat hij weer in de goal mocht staan heeft hij wel een hoop ballen doorgelaten.
Uiteindelijk is Coutinho altijd een vrij goede doelman gebleken toch? Niet heel erg opvallend, maar zeker niet bij de minderen in de Eredivisie. Ook Kurto is altijd wel een talent geweest, leuk voor hem dat hij het nu weet om te zetten in goede prestaties.

Komend seizoen vast wel eens op Woudestein gaan kijken als ik in Kralingen woon. Is het makkelijk aan kaarten komen?
 

Max

Administrator
Forumleiding
Coutinho was altijd een stabiele keeper, dat viel na zijn rentree dus erg tegen.

Je moet tegenwoordig wel er op tijd bij zijn om aan kaarten te komen van Excelsior. Wel vaak vrije verkoop, al lijkt daar verandering in te gaan komen.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Been heeft NEC afgezegd aldus het AD, dan zal dat verhaal van Faber naar NEC wel kloppen.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Komend seizoen vast wel eens op Woudestein gaan kijken als ik in Kralingen woon. Is het makkelijk aan kaarten komen?

Dat ligt eraan. Je moet wel op tijd zijn, zoals Max zegt. En bij het stadion halen geeft je meer kans op succes dan online bestellen.
 

Reinoud

Well-known member
De charmes van Jamel hebben en alles is mogelijk ;-) Zullen volgend jaar ook wel weer naar Excelsior gaan.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Zou gezellig zijn als je aanhaakt als wij ook weer eens gaan. Als jij een Belgisch accent opzet, dan krijg je vast de kaarten mee.
 

Fabian

Active member
Alfons Groenendijk is voor twee jaar de nieuwe trainer van Excelsior. Dat is wel opmerkelijk overigens. Hij had eerder aangegeven geen club te willen trainen die voetbalt op kunstgras.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Voor Excelsior maak je natuurlijk graag een uitzondering. Ik denk wel dat hij past bij Excelsior.
 

Fabian

Active member
Wellicht stapt Excelsior weer over op echt gras.

Maar dit waren toch duidelijke teksten:

'Ik wil graag aan de slag als hoofdtrainer en sta voor alles open. Het moet alleen wel passen en er moet een uitdaging zijn. Ik hoef niets achter de hand te hebben om tot een besluit te komen. Maar ik ben kritisch in mijn keuze', zegt de Leidenaar. 'Ik heb bijvoorbeeld een afkeer tegen kunstgras.'

'Clubs met die ondergrond hoeven mij niet te bellen', stelt Groenendijk.


(VI)
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ik dacht dat hij stelliger was en had gezegd nooit trainer te worden van een club die op kunstgras speelt. Hier geeft hij aan dat het een dikke min is bij zijn afweging. Ik zie Excelsior overigens niet terugschakelen op kunstgras. Volgens mij wordt de mat vam Excelsior zeer intensief gebruikt door het gebrek aan velden voor de jeugd.
 

Fabian

Active member
Ik dacht dat hij stelliger was en had gezegd nooit trainer te worden van een club die op kunstgras speelt. Hier geeft hij aan dat het een dikke min is bij zijn afweging. Ik zie Excelsior overigens niet terugschakelen op kunstgras. Volgens mij wordt de mat vam Excelsior zeer intensief gebruikt door het gebrek aan velden voor de jeugd.

'Clubs met die ondergrond hoeven mij niet te bellen'. Dat interpreteer ik toch wel als dat hij nooit trainer zou willen worden van een club op kunstgras.

Zeg dan niets denk ik dan. Ik weet nu al wat de eerste vragen richting hem zullen zijn. Je begint gelijk met een achterstand: "Hij zegt dit, maar doet het tegenovergestelde". Lijkt me niet fijn als trainer.
 

zwammy

Well-known member
Haha, heelrijk die standvastigheid.

Ik train nooit een club met kunstgras, of niemand anders wil me hebben, dan graag.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Hmm die zin wordt bij mij niet weergegeven in Tapatalk. Alleen als ik je quote. Vreemd. Dat was inderdaad de zin die mij bijstond.
 
Bovenaan