Paniekreactie.
Ze hebben een koffer gevonden, waarvan ze al weten dat het een valse melding was. Onder normale omstandigheden laten ze daar echt geen wedstrijd voor afgelasten. Alsof 2x een voetbalwedstrijd van Duitsland op rij nemen. Gewoon puur toeval dat Duitsland er vrijdag ook bij betrokken was.Want?
Ze hebben een koffer gevonden, waarvan ze al weten dat het een valse melding was. Onder normale omstandigheden laten ze daar echt geen wedstrijd voor afgelasten. Alsof 2x een voetbalwedstrijd van Duitsland op rij nemen. Gewoon puur toeval dat Duitsland er vrijdag ook bij betrokken was.
Ze hebben een koffer gevonden, waarvan ze al weten dat het een valse melding was. Onder normale omstandigheden laten ze daar echt geen wedstrijd voor afgelasten. Alsof 2x een voetbalwedstrijd van Duitsland op rij nemen. Gewoon puur toeval dat Duitsland er vrijdag ook bij betrokken was.
Ik durft te wedden dat ze niks vinden en dat als we die aanslagen in Parijs niet hadden gehad de wedstrijd nu niet was afgelast.Voor het zelfde geldt is het wel serieus. Durf jij dat risico te nemen?
Bommeldingen zijn bijna nooit serieus en nu staat iedereen op zijn achterste poten.En voor hetzelfde geld is het wel serieus en kunnen we achteraf zeiken dat de beveiliging zo lek als een mandje is.
Bommeldingen zijn bijna nooit serieus en nu staat iedereen op zijn achterste poten.
Ik durft te wedden dat ze niks vinden en dat als we die aanslagen in Parijs niet hadden gehad de wedstrijd nu niet was afgelast.
Bommeldingen zijn bijna nooit serieus en nu staat iedereen op zijn achterste poten.
Ik zou zeggen, nog maar 1000 bommen erbij op Raqqa. Dan houdt dit wel op.
Die verdachte koffer was vanmiddag al. Volgens Bild is er ook een verdacht persoon gespot bij het stadion.