De Wolf
Well-known member
Dus, we hebben gewonnen.
Blind dus keurig op koers in zijn bouwproces.
Cillessen heeft zelfs een strafschop gestopt. Oke de bal vloog een paar tellen daarna wel weer in, maar hij heeft hem gestopt.
Dus, we hebben gewonnen.
Blind dus keurig op koers in zijn bouwproces.
Wel lullig voor Jasper, dat doelpunt had natuurlijk afgekeurd moeten worden.Cillessen heeft zelfs een strafschop gestopt. Oke de bal vloog een paar tellen daarna wel weer in, maar hij heeft hem gestopt.
Ik heb niet gekeken. Was 't werkelijk zo armoedig?
Duitsland overweegt de wedstrijd tegen Nederland af te zeggen. De schrik zit er daar na gisteren goed in. En dan heb ik het uiteraard niet over de eclatante zege van Nederland op Wales.
Wales was ook bedroevend...
Duitsland overweegt de wedstrijd tegen Nederland af te zeggen. De schrik zit er daar na gisteren goed in. En dan heb ik het uiteraard niet over de eclatante zege van Nederland op Wales.
Want Janmaat heeft wel bewezen het niveau aan te kunnen? Schei nou toch uit, die is net zo armoedig als de rest van het kreupele zooitje achterin.Behalve Janmaat hoef je de hele achterhoede van gisteren niet meer op te roepen. Meermaals gewogen en te licht bevonden.
Die zal wel een stijve nek hebben of niet?Hoe zou Clasie de wedstrijd hebben beleefd?
Die zal wel een stijve nek hebben of niet?
Iedere interland maken andere spelers de beslissende fouten. Het maakt niet echt wie je eruit haalt. De ander maakt de fout dan wel.Ja ach, de zo geroemde Van Dijk zakte tegen Tsjechi? nog het hardst door het ijs. We hebben gewoon niet zo'n goede centrale verdedigers, zowel voetballend als verdedigend.