Even oefenen

Even oefenen

  • Ja

    Stemmen: 2 8,7%
  • Nee

    Stemmen: 5 21,7%
  • Hij moet sowieso weg

    Stemmen: 16 69,6%

  • Totaal aantal stemmers
    23
Status
Niet open voor verdere reacties.

Susa

New member
Ik vond het bij vlagen niet onaardig ondanks dat het oefenwedstrijd was.

Bazoer bevalt me wel, lekkere bikkelaar is dat en ook goed om te zien Strootman weer aan het terugkomen is. Bruma lijkt inmiddels een zekerheidje en Tete zie ik ook wel zitten.
 

Batigoal

Well-known member
Ik vond het bij vlagen niet onaardig ondanks dat het oefenwedstrijd was.

Bazoer bevalt me wel, lekkere bikkelaar is dat en ook goed om te zien Strootman weer aan het terugkomen is. Bruma lijkt inmiddels een zekerheidje en Tete zie ik ook wel zitten.

Precies, de weg naar boven is ingezet!

Wanneer is de loting voor het WK?
 

Batigoal

Well-known member
In Groep H staan we na twee wedstrijden nu op 4 uit 2 met een doelsaldo van 3-2. Ik neem aan dat een gelijkspel tegen Oostenrijk volstaat om door te gaan.

We zijn ongetwijfeld al de beste nummer 3, dus ik zou de slotwedstrijd tegen Oostenrijk gewoon nog meer jongens thuislaten en weer anderen een kans geven. Wat een geluk dat wij zo'n brede vijver hebben om uit te vissen.
 

Abubakari

Well-known member
Donny van de Beek en Appie Noury maar laten debuteren dus. Kan die sufferd van een van Ginkel er uit. Wat stond die bij de 1-1 nou te dromen? Met zulke gasten wordt het niks en mogen we blij zijn dat we al geplaatst waren toen hij in Oranje debuteerde anders had ik het nog maar moeten zien.

Nou ja, da's ook wel wat overdreven, ik geef het toe. Je voor dit EK niet plaatsen, dat zou wel heel belabberd zijn geweest. Dan behoor je tot de categorie Albani?, Wales of Hongarije. En zo erg is het nou ook weer niet. Blij dat ik daar niet geboren ben, doe je nooit of hoogstzelden mee aan een EK of WK.
 

Batigoal

Well-known member
Donny van de Beek en Appie Noury maar laten debuteren dus. Kan die sufferd van een van Ginkel er uit. Wat stond die bij de 1-1 nou te dromen? Met zulke gasten wordt het niks en mogen we blij zijn dat we al geplaatst waren toen hij in Oranje debuteerde anders had ik het nog maar moeten zien.

Nou ja, da's ook wel wat overdreven, ik geef het toe. Je voor dit EK niet plaatsen, dat zou wel heel belabberd zijn geweest. Dan behoor je tot de categorie Albani?, Wales of Hongarije. En zo erg is het nou ook weer niet. Blij dat ik daar niet geboren ben, doe je nooit of hoogstzelden mee aan een EK of WK.

Je zal maar Gareth Bale zijn, zeg. Zoveel talent en nooit een toernooi spelen. Gelukkig hebben wij Quincy Promes.
 

Abubakari

Well-known member
Het lag aan Robben. Overschatte man van glas die de hele kwalificatie de vedette uithing maar nooit iets presteerde.
 

Mario

Well-known member
Het komt allemaal weer goed met Oranje, voordat je het weet verliezen we gewoon weer onze 4e WK finale.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan