Even oefenen

Even oefenen

  • Ja

    Stemmen: 2 8,7%
  • Nee

    Stemmen: 5 21,7%
  • Hij moet sowieso weg

    Stemmen: 16 69,6%

  • Totaal aantal stemmers
    23
Status
Niet open voor verdere reacties.

noordooster

Well-known member
Nu moeten wij woensdag 6 april stemmen voor of tegen Oekra?ne. Is het niet een veel mooiere uitdaging voor GeenStijl om een referendum te organiseren voor of tegen Blind. Het gaat GeenStijl toch om het principe van het wel/niet slagen van een referendum. Nou dan zal de keus wel/niet Blind een veel betere zijn om de kiesdrempel te halen.

Net als de Nederlandse regering destijds bij het verdrag van Maastricht en bij het komende referendum niets doet met de uitslag als die voor hen ongunstig is, zou van Oostveen zich ook niks van zo'n uitslag aantrekken.
 

Pascallovic

Well-known member
Cillessen niet mee naar Engeland wegens een gebroken neus op training. Ben benieuwd wie nu de tweede doelman is. Vermeer of Zoet.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Cillessen niet mee naar Engeland wegens een gebroken neus op training. Ben benieuwd wie nu de tweede doelman is. Vermeer of Zoet.

Op de training? Hij ziet er wel heel erg toegetakeld uit.

CejUzyXWAAEgvsM.jpg:large
 

Eef de Kip

Well-known member
Nou Eef, dat een goede coach het verschil kan maken en met matig materiaal goed kan presteren heeft Louis van Gaal wel laten zien, me dunkt.

Bert van Marwijk haalde er in 2010 ook meer uit dan er aanvankelijk in zat.

Je hebt nu matig materiaal met een coach die er ook nog eens niet het maximale uit kan halen. Dat eerste heb je nauwelijks in de hand, dat 2e wel.

Klopt hoor maar ik vraag me alleen oprecht af wie er in staat is meer uit dit materiaal te halen.
 

Pascallovic

Well-known member
Klopt hoor maar ik vraag me alleen oprecht af wie er in staat is meer uit dit materiaal te halen.
Voorlopig heeft Blind niks uit dit materiaal gehaald, dus op zich ben ik geneigd om je vraag te beantwoorden met 'een hoop'. Een Ron Jans, V/d Brom, Fraser, Ten Hag, Bosz, Rutten, Streppel, etc. ga je het verschil in negatieve zin niet merken.
 

Susa

New member
Misschien dat je gewoon een keer kunt ophouden met dat gejank over Daley Blind, waarvan niemand beweerd dat het meer dan een waterdrager zou moeten zijn. Dat hij de band had zegt alles over wat er op het veld stond. Veldspeler met de meeste interlands op dat moment. Dat dit soort simpele spelers je elftal moeten dragen is gewoon jammer, maar daar kan die jongen niks aan doen. Andere opties waren Veltman, Bruma, van Dijk, Willems, en Clasie. Dat is echt lood om oud ijzer. Maar blijf vooral naar Blind wijzen omdat hij ooit weet ik veel wat gedaan heeft, waardoor je een hekel aan hem hebt.

Guttegut pascal is zo te lezen lid van de Daley Blind fanclub :cab:

Het is te hopen dat Riedewald, Tete Vlaar de Vrij en Strootman snel weer fit worden dat kan Daley eindelijk naar de bank (of nog beter thuis voor de buis) waar hij hoort. Al zal dat bij deze bondscoach wel niet gebeuren....
 

Pascallovic

Well-known member
Guttegut pascal is zo te lezen lid van de Daley Blind fanclub :cab:

Het is te hopen dat Riedewald, Tete Vlaar de Vrij en Strootman snel weer fit worden dat kan Daley eindelijk naar de bank (of nog beter thuis voor de buis) waar hij hoort. Al zal dat bij deze bondscoach wel niet gebeuren....
Mooi dat jezelf ook aangeeft dat nog steeds een hoop spelers geblesseerd zijn, waardoor het niet zo heel vreemd is dat Blind er nog steeds in staat. Wellicht dat die voormalige super talenten uit Rotterdam De Guzman, Fer en Wijnaldum ook eens wat anders gaan doen dan degraderen in Engeland en Italie dan wordt de kans dat Blind op het middenveld komt ook weer wat kleiner.
 

Susa

New member
Mooi dat jezelf ook aangeeft dat nog steeds een hoop spelers geblesseerd zijn, waardoor het niet zo heel vreemd is dat Blind er nog steeds in staat. Wellicht dat die voormalige super talenten uit Rotterdam De Guzman, Fer en Wijnaldum ook eens wat anders gaan doen dan degraderen in Engeland en Italie dan wordt de kans dat Blind op et middenveld komt ook weer wat kleiner.

Is niet nodig we hebben tegenwoordig met Propper, van Ginkel en in mindere mate Hendrikx PSV bazen die het gaan doen op het middenveld. Die hebben in de CL laten zien dat ze wel mee kunnen op internationaal niveau.
 

Pascallovic

Well-known member
Is niet nodig we hebben tegenwoordig met Propper, van Ginkel en in mindere mate Hendrikx PSV bazen die het gaan doen op het middenveld. Die hebben in de CL laten zien dat ze wel mee kunnen op internationaal niveau.
Heb je het over Hendrikx die geen basisplaats meer in Eindhoven heeft omdat de tribuneklant van AC Milan, Chelsea en bankzitter bij Stoke van Ginkel moest komen? Wat overigens ook nog niks heeft opgeleverd behalve een verwachte uitschakeling internationaal en het verlies van de koppositie in de Eredivisie. Ik heb niet het idee dat die twee meer gaan toevoegen aan Oranje.

Van Ginkel en Vorm zijn opgeroepen voor de wedstrijd tegen Engeland overigens.
 
Laatst bewerkt:

Susa

New member
Heb je het over Hendrikx die geen basisplaats meer in Eindhoven heeft omdat de tribuneklant van AC Milan, Chelsea en bankzitter bij Stoke van Ginkel moest komen? Wat overigens ook nog niks heeft opgeleverd behalve een verwachte uitschakeling internationaal en het verlies van de koppositie in de Eredivisie. Ik heb niet het idee dat die twee meer gaan toevoegen aan Oranje.

Jij neemt ook alles serieus............

We zullen het allemaal wel zien gelukkig hebben we Quincy nog als eenzame voorwaartse topper.
 

JMD

Well-known member
Cillessen was een flinke botsing. Dat wordt een masker de komende weken.

Klaassen ook afgevallen, hamstring naar het schijnt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan