Even oefenen

Even oefenen

• Ja

Stemmen: 2 8,7%
  • Nee

Stemmen: 5 21,7%
  • Hij moet sowieso weg

Stemmen: 16 69,6%

• Totaal aantal stemmers
    23
Status
Niet open voor verdere reacties.

Eef de Kip

Well-known member
Komende wedstrijd is het zonder Sneijder zo dat je het moet hebben van 2 basisspelers van een Engelse middenmoter en (sub)topper, verder is het allemaal grauwe middelmaat maar laten we vooral blijven denken dat we Europees subtopmateriaal hebben. Maar goed, Blind eruit en dan zal het ongetwijfeld een stuk beter gaan.

Voor het eerst in mijn leven dat ik een interland met Engeland met angst en beven tegemoet ga.

Hankie

Well-known member
Komende wedstrijd is het zonder Sneijder zo dat je het moet hebben van 2 basisspelers van een Engelse middenmoter en (sub)topper, verder is het allemaal grauwe middelmaat maar laten we vooral blijven denken dat we Europees subtopmateriaal hebben. Maar goed, Blind eruit en dan zal het ongetwijfeld een stuk beter gaan.

Voor het eerst in mijn leven dat ik een interland met Engeland met angst en beven tegemoet ga.
En ze hebben van Duitsland gewonnen met een wereldgoal van Vardy.

Maar goed laat ze maar op hun bek gaan. Des te sneller komt er mss verandering.

Pascallovic

Well-known member
Welke verandering?
Wat nu doorstroomt bij Duitsland is voor de toekomst ook onvoldoende. De coach daar had overigens moeten stoppen, want je ziet dat het topspel sinds het WK er niet meer geweest is. Ook lopen ze vaker tegen een nederlaag aan. Er moet daar iets veranderen.

Maasveld

Well-known member
Wat nu doorstroomt bij Duitsland is voor de toekomst ook onvoldoende. De coach daar had overigens moeten stoppen, want je ziet dat het topspel sinds het WK er niet meer geweest is. Ook lopen ze vaker tegen een nederlaag aan. Er moet daar iets veranderen.
Ik geloof dat Hankie het over Nederland had.

Ik ben best benieuwd naar Engeland, die hebben geen onaardig elftal.

Janssen

Well-known member

Nou Eef, dat een goede coach het verschil kan maken en met matig materiaal goed kan presteren heeft Louis van Gaal wel laten zien, me dunkt.

Bert van Marwijk haalde er in 2010 ook meer uit dan er aanvankelijk in zat.

Je hebt nu matig materiaal met een coach die er ook nog eens niet het maximale uit kan halen. Dat eerste heb je nauwelijks in de hand, dat 2e wel.

Max

Administrator
Forumleiding
Net zoals Van Bronckhorst bij Feyenoord haalt Blind er vrijwel het minimale uit wat erin zit. Die twee laten zien dat het wel degelijk uitmaakt wie je op de bank zet.

de waan

Well-known member
Ook met een matige groep zou je toch op zijn minst iets van een spelpatroon, een visie en een idee kunnen realiseren. Het is onder Blind god-zegene-de-greep voetbal.

Max

Administrator
Forumleiding
Even oefenen

Ook bij de beste 2 van de kwalificatie groep voor het WK?

Je zou er tegenaan moeten schurken. Een Zweden is op Zlatan na ook niks. Onder Blind steven we in principe af op een kansloze expeditie.

Ook met een matige groep zou je toch op zijn minst iets van een spelpatroon, een visie en een idee kunnen realiseren. Het is onder Blind god-zegene-de-greep voetbal.

Blind heeft niet het vermogen om zelf iets te verzinnen. Hij acteert een trainer te zijn, maar hij doet maar wat. Ik snap niet dat mensen dat nog acceptabel vinden onder het mom van het materiaal is kut. Op enkele trainers na is iedere trainer in de eredivisie een betere bondscoach dan Blind.

Maasveld

Well-known member
Inderdaad. Leicester heeft ook een matig team, maar staan gewoon bovenaan. Dan moet Ranieri toch wel iets goed doen.

Pascallovic

Well-known member
Je zou er tegenaan moeten schurken. Een Zweden is op Zlatan na ook niks. Onder Blind steven we in principe af op een kansloze expeditie.

Blind heeft niet het vermogen om zelf iets te verzinnen. Hij acteert een trainer te zijn, maar hij doet maar wat. Ik snap niet dat mensen dat nog acceptabel vinden onder het mom van het materiaal is kut. Op enkele trainers na is iedere trainer in de eredivisie een betere bondscoach dan Blind.
Nu scheelt het ook wel als je juist voorin iemand hebt die het verschil maakt. Die heeft Oranje niet. Als achterin de verdedigers om beurten doelpunten weggeven heeft iedere trainer een probleem.

Al ben ik het wel met je eens dat een Danny Blind nooit bondscoach had moeten worden. Nooit iets bewezen qua tactiek of wat dan ook. Dan had je eigenlijk Ron Jans moeten halen uit Zwolle. Had misschien net zo gefaald, maar had wel steun gehad en heeft juist bewezen dat hij met een beperkte spelersgroep wel kan presteren qua spel en resultaten.

de waan

Well-known member
Eigenlijk is het met dit middelmatige materiaal best logisch een bondscoach aan te stellen die gewend is met middelmatig materiaal te werken.

noordooster

Well-known member
Nou Eef, dat een goede coach het verschil kan maken en met matig materiaal goed kan presteren heeft Louis van Gaal wel laten zien, me dunkt.

Bert van Marwijk haalde er in 2010 ook meer uit dan er aanvankelijk in zat.

Je hebt nu matig materiaal met een coach die er ook nog eens niet het maximale uit kan halen. Dat eerste heb je nauwelijks in de hand, dat 2e wel.

van Gaal had alle geluk van de wereld.
Tegen Spanje had hij bij rust met een nulletje of 3 achter moeten staan, dat was normaal geweest.
Verderop in dat toernooi zat het ook niet tegen en Robben was goed op dreef.
Achteraf blijkt die vondst met 5 verdedigers een goede te zijn geweest, vooral omdat je voorin Robben had.
Nu komt er druk op Blind ( van bv Derksen ) om ook met 5 man achterin te spelen.
Hij probeert het, maar zonder een speler als Robben ben je voorin en op het middenveld machteloos.
Dus in de rust de zaak maar weer omzetten, omdat je het eerst helemaal verkeerd gezien hebt...
Blind was als voetballer al een irritant kereltje, met zijn steeds ageren tegen de scheidsrechter, en nu blijkt hij als trainer ongeschikt te zijn.
Wat op zich weer niet vreemd is, want hij heeft geen enkele ervaring. Ik had het idee dat van Oostveen op die plek graag een Ajaxied wilde.

De Groene Scout

Well-known member
Nu moeten wij woensdag 6 april stemmen voor of tegen Oekra?ne. Is het niet een veel mooiere uitdaging voor GeenStijl om een referendum te organiseren voor of tegen Blind. Het gaat GeenStijl toch om het principe van het wel/niet slagen van een referendum. Nou dan zal de keus wel/niet Blind een veel betere zijn om de kiesdrempel te halen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan