Een beetje een James Bond nummer.
JFK Well-known member 9 mei 2017 #1.566 Pascallovic zei: Nog een homo. Klik om te vergroten... In een moderne gestapo-jas.
erka Well-known member 9 mei 2017 #1.570 Janssen zei: Ook Oostenrijk stuurt een kringspiermusketier. Klik om te vergroten... Australi?.....
erka Well-known member 9 mei 2017 #1.572 Deze kan dus echt ongelofelijk niet zingen en heeft ook geen enkele uitstraling.
Janssen Well-known member 9 mei 2017 #1.573 erka zei: Australi?..... Klik om te vergroten... Kijk zo scheel ik ben nou
M Maasveld Well-known member 9 mei 2017 #1.576 Als dit het beste is wat Australi? te bieden heeft vraag ik me af wat ze hemelnaam komen doen.
JFK Well-known member 9 mei 2017 #1.577 erka zei: Godallejezus de Honeymoon Quiz Klik om te vergroten... Met een schele deelneemster.
Janssen Well-known member 9 mei 2017 #1.578 Ik zou willen zeggen dat ik haar uit elkaar zou trekken maar dan adverteert straks niemand meer op dvk
Ik zou willen zeggen dat ik haar uit elkaar zou trekken maar dan adverteert straks niemand meer op dvk
erka Well-known member 9 mei 2017 #1.580 Janssen zei: Ik zou willen zeggen dat ik haar uit elkaar zou trekken maar dan adverteert straks niemand meer op dvk Klik om te vergroten... Echt?
Janssen zei: Ik zou willen zeggen dat ik haar uit elkaar zou trekken maar dan adverteert straks niemand meer op dvk Klik om te vergroten... Echt?