Eurovisie Songfestival

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jamel

Administrator
Forumleiding
Ik krijg bij de Belgische het idee dat ze aan The Voice meedeed.

G?nante woordgrap van Jan Smit daarna.

Het wordt tijd dat Jantje Shit een keertje opflikkert bij dat songfestival. Ik ben helemaal klaar met die vreselijke vent. Ik vind dat Nico Dijkshoorn en Maxim Hartman samen commentaar moeten gaan geven.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Het wordt tijd dat Jantje Shit een keertje opflikkert bij dat songfestival. Ik ben helemaal klaar met die vreselijke vent. Ik vind dat Nico Dijkshoorn en Maxim Hartman samen commentaar moeten gaan geven.

Zou wel briljant zijn Nico en Maxim.
 

inhethoekje

Active member
Het wordt tijd dat Jantje Shit een keertje opflikkert bij dat songfestival. Ik ben helemaal klaar met die vreselijke vent. Ik vind dat Nico Dijkshoorn en Maxime Hartman samen commentaar moeten gaan geven.

Zag van de week een programma van hem,ik ben van plan om deze zomer af te reizen naar Volendam en dat hele inteelt zooitje finaal van de dijk af te trappen .

De Zomer voorbij, maar dan definitief.

Na jaren rondneuken in je familie eindelijk een dochter krijgen zonder bovenlip, knap.
 
Laatst bewerkt:

Jamel

Administrator
Forumleiding
Zou wel briljant zijn Nico en Maxim.

Desnoods als alternatief op Nederland 2. Alle vrouwen en homo's kunnen kijken op Nederland 1 naar Cornald en Jantje, alle overige mannen op Nederland 2 naar Nico en Maxim.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Zag van de week een programma van hem,ik ben van plan om deze zomer af te reizen naar Volendam en dat hele inteelt zooitje finaal van de dijk af te trappen .

De Zomer voorbij, maar dan definitief.

Lijkt me een uitstekend idee. App me even als je gaat, dan ga ik met je mee.
 

Jozsef

New member
Het wordt tijd dat Jantje Shit een keertje opflikkert bij dat songfestival. Ik ben helemaal klaar met die vreselijke vent. Ik vind dat Nico Dijkshoorn en Maxim Hartman samen commentaar moeten gaan geven.

Jij zit serieus geen darts te kijken nu? Nooit vertoont wat daar gebeurt vanavond.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Had jij anders verwacht? Wat Nieuwlaat al zei, 1000 man op 10.000 maken ook veel herrie. Gebeurt in Schotland ook.

Nee, dat niet. Maar als het in Schotland gebeurt dan kan ik schelden op Schotten. Nu zijn het opeens Nederlanders en dat voelt toch anders.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan